آی پد های ارزان قیمت در راه است

به گزارش مجله 90 جعبه، در حال حاضر ارزان ترین مدل آیپد 10 اینچی 329 دلار قیمت گذاری شده است و در صورت صحت گفته ها و تحلیل های مینگ چی کو، برچسب قیمتی آی پد 10 اینچی جدید و مقرون به صرفه باید کمتر از از این رقم باشد

آی پد های ارزان قیمت در راه است

به نظر می رسد که اپل میخواهد محصولات جدید قدرتمند و مقرون به صرفه ای را تا انتها امسال میلادی معرفی و به بازار های جهانی روانه کند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام کردهاند که شرکت اپل احتمالاً میخواهد نسخه مقرون به صرفه و ارزان قیمت تبلت های آی پد 10 اینچی را برای آن دسته از کاربرانی که قصد ندارند هزینه گزافی را برای خرید محصولات تکنولوژی بپردازند، معرفی و عرضه کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل بر این باور است که اپل اخیراً سیاست و استراتژی های معرفی و عرضه محصولات خود را اندکی تغییر داده و همانطور که با ارائه محصولات مقرون به صرفه همچون گوشی آیفون SE مدل 2020 این مسئله را به اثبات رساند.

حالا به دنبال عرضه محصولاتی با سخت افزار قدرتمند، اما با برچسب قیمتی ارزان قیمت و اقتصادی است تا بدین ترتیب بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را که هم اکنون با مسائل و چالش های اقتصادی ناشی از بحران پاندمی کرونا دست و پنجه نرم می نمایند، به سمت و سوی خود جلب کند.

بر اساس گزارش که در وب سایت engagdet آمده است، اپل علاوه بر کوشش برای فراوری و عرضه نسخه مقرون به صرفه از آی پد 10 اینچی احتمالاً تصمیم گرفته که یک آی پد مینی جدید را نیز در اواخر امسال میلادی یا اوایل سال 2021 روانه بازار های جهانی کند.

در حال حاضر ارزان ترین مدل آیپد 10 اینچی 329 دلار قیمت گذاری شده است و در صورت صحت گفته ها و تحلیل های مینگ چی کو، برچسب قیمتی آی پد 10 اینچی جدید و مقرون به صرفه باید کمتر از از این رقم باشد

منبع: فرادید
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 939

به "آی پد های ارزان قیمت در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پد های ارزان قیمت در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید