اسلام شهری ها پنج شنبه و آدینه آخر سال به آرامستان نروند

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اسلامشهر از مردم خواست تا سنت حضور در پنج شنبه و آدینه آخر سال در آرامستان ها را به زمان دیگری موکول نمایند.

اسلام شهری ها پنج شنبه و آدینه آخر سال به آرامستان نروند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، مسلم مولایی اضافه کرد: در روزهای اخیر 5 نفر فوتی در اثر ابتلا به بیماری کرونا درآرامستان دارالسلام اسلامشهر تهران دفن شده اند. 3 نفر از این افراد ساکن اسلامشهر و 2 نفر از فوت شدگان از ساکنان شهر تهران هستند که چندین سال قبل در اسلامشهر زندگی می کردند و بنا به درخواست ورثه در این محل دفن شدند.

وی بیان نمود: تدفین بیماران فوت شده به علت ابتلا به کرونا با رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی و موازین شرعی در عمق معین و با حضور نماینده بهداشت و خانواده متوفی در آرامستان دارالسلام اسلامشهر انجام می گردد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اسلامشهر سپس با اشاره به نزدیک شدن به پنجشنبه آخر سال در شرایط شیوع کرونا ویروس اضافه کرد: مردم باید شیوع بیماری کرونا ویروس را جدی بگیرند و از حضور در دارالسلام و دیگر آرامستان ها خودداری نمایند.

مولایی توضیح داد: برای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا ویروس، صاحبان متوفی سعی نمایند کمترین تعداد مراجعان را در زمان تشییع به همراه بیاورند و همچنین در زمان مراجعه به آرامستان در کمترین زمان ممکن آنجا را ترک نمایند.

وی همچنین ضمن اعلام پرهیز از توزیع هرگونه نذری توسط شهروندان گفت: سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اسلامشهر برای پیشگیری از شیوع بیماری از ارائه هرگونه خدمات به مراجعان از قبیل گل و گلاب، نصب سنگ و غیره تا اطلاع ثانوی معذور است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اسلامشهر ادامه داد: مردم باید برای رفاه حال خود و خانواده ها تمام هشدارها را جدی بگیرند و از اجرای هرگونه مراسم مانند سوم، هفتم و سالگرد در دارالسلام جداً خوداری نمایند.

مولایی گفت: از شهروندان درخواست داریم از مراجعه جمعی به دارالسلام خودداری نمایند، در غیر این صورت ممکن است مجبور شویم در آرامستان دارالسلام را در پنج شنبه آخر سال روی مراجعان ببندیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 756

به "اسلام شهری ها پنج شنبه و آدینه آخر سال به آرامستان نروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلام شهری ها پنج شنبه و آدینه آخر سال به آرامستان نروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید