اصلاح اطلاعات مسیرهای گردشگری استان یزد در نقشه گوگل

به گزارش مجله 90 جعبه، سرپرست معاونت گردشگری یزد گفت: مسیرهای اماکن تاریخی، جاذبه ها و اقامتگاه های استان در نقشه گوگل اصلاح می گردد.

اصلاح اطلاعات مسیرهای گردشگری استان یزد در نقشه گوگل

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، هما خورشیدی روز یکشنبه 23 مهر 98 با اشاره به اهمیت و گسترش فضای مجازی و اینترنت، گفت: به منظور سهولت دسترسی گردشگران به اماکن و جاذبه های گردشگری یزد اطلاعات جاذبه ها، اماکن، هتل ها و مراکز اقامتی و کوچه های بافت تاریخی یزد در نقشه گوگل اصلاح می گردد.

او بابیان این که امکان مشاهده اماکن تاریخی یزد به صورت تصاویر 360 درجه ای در نقشه گوگل محیا می گردد، اضافه کرد: تاکنون 400 عکس از جهت دخمه تا آتشکده زرتشتیان به طرف میدان شهید بهشتی تهیه و بارگذاری شده است.

سرپرست معاونت گردشگری یزد گفت: علاوه بر شهر یزد، تصویربرداری از اماکن تاریخی شهرستان های ابرکوه و مهریز آغازشده و به زودی در نقشه گوگل بارگذاری می گردد.

او اضافه کرد: این عملیات از سوی کمیته گردشگری الکترونیک اداره کل استان در حال اجرا است، روند اصلاح اطلاعات جهتهای گردشگری در نقشه گوگل 50 درصد پیشرفت داشته است و به زودی در تمام شهرستان ها اجرا خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 338

به "اصلاح اطلاعات مسیرهای گردشگری استان یزد در نقشه گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح اطلاعات مسیرهای گردشگری استان یزد در نقشه گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید