اکسسوری گوشی های هوشمند همه در یک مکعب شگفت انگیز 1 اینچی!

به گزارش مجله 90 جعبه، اکسسوری گوشی های هوشمند، در قالب یک مکعب شگفت انگیز: کابل USB همراه، شارژر موبایل، پایه ایستادگی موبایل، حافظه اضافی، شارژر اضطراری و ...

اکسسوری گوشی های هوشمند همه در یک مکعب شگفت انگیز 1 اینچی!

اکسسوری گوشی های هوشمند که در زیر به آن ها اشاره شده است، همه در قالب یک مکعب شگفت انگیز طراحی شده است:

  • کابل USB همراه
  • شارژر موبایل
  • پایه ایستادگی موبایل
  • حافظه اضافی
  • شارژر اضطراریبا باتری
  • تهیهنسخه پشتیبان از موبایل
  • چراغ قوه کوچک
  • جاکلیدی خاص و منحصر به فرد

همه این موارد در مکعب شگفت انگیز کوچک گنجانده شده است.

یک پکیج کوچک برای کلیه احتیاجهای شما

امکان دسترسی چندگانه به کلیه قابلیت های مورد احتیاج گوشی های هوشمند (اکسسوری گوشی های هوشمند) که تنها با استفاده از مکعب شگفت انگیز یک اینچی به راحتی در نوک انگشت شما جای می گیرد.

اندازه کوچک، امکانات عظیم

کابل USB کوچک که شما می توانید همیشه آن را همراه خود داشتهباشید

در مکعب شگفت انگیز یک کابل USB به طول 3 اینچ تعبیه شدهاست که نه درهم می گردد، نه گره می خورد و نه کثیف می گردد. این کابل قابل انعطاف بهگونه ای باورنکردنی جاسازی شده است که شما بتوانید همیشه آن را به همراه داشتهباشید.

شارژ سریع، هر کجا و هر زمان

شما ممکن است در مسافرت باشید یا در محل کار یا در قهوه خانه، به طورکلی در هر جایی که دسترسی به شارژر برای گوشی هوشمند خود نداشته باشید. در اینشرایط می توانید از قابلیت شارژر مکعب شگفت انگیز بهره ببرید. هر پورت USB که شما احتیاج داشته باشید در این مکعب شگفتانگیز وجود دارد.

پایه ایستادگی موبایل به حالت عمودی و افقی

ممکن است شما در یک سفر کاری به جهت کاوش رفته باشید و احتیاج داشتهباشید که همیشه گوشی هوشمندتان در مقابلتان باشد تا هر موقع که احتیاج به آنداشتید به راحتی متوجه تماس ها و یا پیغام های خود شوید، یا حتی شاید بخواهید تصویریکی از عزیزانتان را پیش رویتان داشته باشید تا اگر برای او دلتنگ شدید به تصویراو نگاه کنید. مکعب شگفت انگیز با قابلیت میکرو مکش موبایل شما را به حالت افقی وعمودی نگه می دارد و اتصال و جداسازی آن به پشت گوشی هوشمند شما به سادگی امکانپذیر است.می توانید آن را به دلخواه برای زاویه دیدانتخابی خود در موقعیت های مختلفی بچسبانید.

حافظه اضافی

اگر شما به حافظه بیشتری برای ریختن فیلم، موسیقی و ... احتیاج دارید،کافی است حافظه اضافی را در داخل OTG USB مکعبشگفت انگیز بگذارید. این مکعب از حافظه های 16، 32 و 64 گیگابایتی پشتیبانی می کند.توجه داشته باشید که OTG در حال حاضر فقط بر روی دستگاه هایاندرویدی پشتیبانی می گردد و شاید نسخه IOS آن در آینده ارائه گردد.

شارژر اضطراری با باتری

با استفاده از آداپتور مخصوص مکعب شگفت انگیز و همچنین باتری می توانیدگوشی هوشمند خود را در مواقع اضطراری شارژ کنید. زمان شارژ از این روش برای گوشی های با سیستم عامل IOS و نیز دستگاه های اندرویدی از قبیل آیفون 5و 6 و 6+ ، گلکسی اس 4 و 5 حدود 3 ساعت و نیم می باشد.

تهیه نسخه پشتیبان از موبایل

شما باید همیشه از اطلاعات گران بهای خود محافظت کنید. با استفاده ازمکعب شگفت انگیز می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. حتی زمانی که اینترنت در دسترسشما نیست می توانید عملیات پشتیبان گیری از اطلاعات خود را انجام دهید.

چراق قوه کوچک

به دلایل متعددی ممکن است دیر وقت به خانه بازگردید و در آن هنگامپیدا کردن سوراخ کوچک قفل برای وارد کردن کلید در آن تاریکی کار بسیار سختی است.به یاری مینی چراغ قوه موجود در مکعب شگفت انگیز می توانید در تاریکی به راحتی کار هایخود را انجام دهید.

جاکلیدی خاص و منحصر به فرد

جاکلیدی زیبایی که با تمام کوچکی بخش عظیمی از احتیاجهای شما را برآوردهمی سازد. مکعب شگفت انگیز قابل حمل است و به راحتی می توانید اطلاعات و علاقه مندی هایخود را با توجه به موبایل هوشمند خود در قالب یک جاکلیدی در همه جا به همراه داشتهباشید.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 796

به "اکسسوری گوشی های هوشمند همه در یک مکعب شگفت انگیز 1 اینچی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکسسوری گوشی های هوشمند همه در یک مکعب شگفت انگیز 1 اینچی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید