بارسا و اصرار ادامه دار برای فروش ستاره برزیلی

به گزارش مجله 90 جعبه، به نظر می رسد که بارسلونا میخواهد هر طور که شده فیلیپ کوتینیو را در جابجایی پیش رو به فروش برساند.

بارسا و اصرار ادامه دار برای فروش ستاره برزیلی

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فیلیپ کوتینیو که امیدهای فراوان به بارسلونا پیوست، نتوانست روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند و خیلی زود از جمع آبی اناری ها جدا شد. ستاره برزیلی در تابستان با یک قرارداد قرضی به همراه بند خرید دائمی به بایرن مونیخ پیوست تا به نوعی در این تیم آلمانی احیا گردد.

با وجود ارائه عملکرد نسبتا خوب از کوتینیو در ترکیب باواریایی ها، به نظر می رسد که آنها برنامه ای برای جذب دائمی هافبک برزیلی ندارند؛ موضوعی که باعث می گردد کوتینیو در خاتمه فصل به نوکمپ بازگردد.

از طرف دیگر به نظر نمی رسد که باشگاه کاتالانی نیز علاقه ای به حفظ کوتینیو در ترکیب خود داشته باشد. همچنین گفته می گردد که برنامه بارسا برای جذب لائوتارو مارتینز و نیمار در تابستان، نیازمند به یک بودجه بسیار عظیم است؛ موضوعی که باعث شده این باشگاه روی فروش کوتینیو حساب ویژه ای باز کند.

گفته می گردد که بلوگرانا امیدوار است یکی از تیم های لیگ برتر هزینه 80 میلیون یورویی انتقال کوتینیو را بپردازد و این ستاره برزیلی را جذب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 751

به "بارسا و اصرار ادامه دار برای فروش ستاره برزیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا و اصرار ادامه دار برای فروش ستاره برزیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید