بازگشت آرامش موقت به اردوی آلومینیوم سازان اراکی

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/مرکزی پس از حواشی ایجاد شده برای تیم آلومینیوم اراک در خاتمه هفته اول لیگ برتر و شکست سنگین مقابل نساجی، به نظر می رسد در روزهای اخیر آرامش موقت بر این تیم حاکم شده است.

بازگشت آرامش موقت به اردوی آلومینیوم سازان اراکی

در چند هفته اخیر و پس از انتخاب پرحاشیه سعید عباسی به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، این مدیرعامل جلسات مختلفی با مربیان و هواداران فوتبال اراک برگزار کرد و در دو روز اخیر هم اقدام به جذب چند بازیکن شاخص از جمله محسن ربیع خواه، جابر انصاری، محمد ایران پوریان و مرتضی آقاخان کرد تا اقبال عمومی در خصوص عباسی در اراک ایجاد شود.

عباسی همچنین به صراحت حمایت خود را از ادامه کار رسول خطیبی گفت و تاکید وی حضور این مربی روی نیمکت آلومینیوم در ادامه لیگ برتر بود تا رضایت هواداران که خوهان ادامه حضور رسول خطیبی بودند جلب شود.

عباسی که سابقه مدیرعاملی در تیم پرحاشیه و پرطرفداری همچون تراکتورسازی را در کارنامه دارد، به خوبی در چند روز اخیر حواشی باشگاه را مدیریت کرده و به دنبال این است که اراکی ها با کیفیت بهتر و سطج بالاتری در ادامه لیگ برتر حضور یابد.

رسول خطیبی هم پس از ترک اراک، با درخواست مسئولان استانی و باشگاه بار دیگر به اراک آمد و با حضور در جلسه هیات مدیره باشگاه آلومینیوم، انتظارات خود را برای ادامه حضور در این تیم گفت.

البته هواداران امیدوارند با جلب نظر خطیبی، این مربی به کار خود ادامه دهد و باید منتظر ماند و دید شرایط نیمکت تیم آلومینیوم در بازی 29 آبان با سپاهان چگونه خواهد بود و آرامش این تیم تازه لیگ برتری شده همچنان پاربرجا خواهد بود یا شرایط به گونه دیگری پیش می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1228

به "بازگشت آرامش موقت به اردوی آلومینیوم سازان اراکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آرامش موقت به اردوی آلومینیوم سازان اراکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید