بازگشت فرنگی&zwnjکار مغضوب به میدان، حضور سعید عبدولی در لیگ برتر

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، اواسط امسال بود که سعید عبدولی با انتقاد تند خود از شرایط کشتی، خواسته یا ناخواسته وارد مسائل حاشیه ای و حذف از گردونه مدعیان شد که بزرگترین تبعات آن، عدم دعوت به اردوی تیم ملی و غیبت در رقابتهای انتخابی بود؛ به طوری که بعضی از اهالی کشتی هم تأیید کردند، حذف به ظاهر مقطعی سعید عبدولی از اردوها و رقابت های انتخابی به اظهارات تند و صریح او ربط داشت که در تلویزیون مطرح شد و متولیان فدراسیون کشتی را از زیر تیغ انتقاد گذراند.

بازگشت فرنگی&zwnjکار مغضوب به میدان، حضور سعید عبدولی در لیگ برتر

متولیان کشتی و کادر فنی تیم ملی در واکنش به این اتفاقات اعلام کردند عدم دعوت عبدولی به اردو و رقابتهای انتخابی، دلایل شخصی و فنی داشته است و سعید عبدولی گفته بود فعلاً شرایط حضور در انتخابی و اردوی تیم ملی را ندارد!

عبدولی که در ماه های اخیر به نوعی مغضوب واقع شده بود، ترجیح داد در همان زادگاهش تمرین کند و فعلاً حرفی از بازگشت به اردو و تیم ملی را نزند، تا اینکه لیگ برتر کشتی بهانه خوبی برای او شد تا دوباره به میدان بازگردد.

بر این اساس سعید عبدولی به عنوان دارنده مدال برنز المپیک و طلای دنیا به تازگی با عقد قرارداد رسمی با تیم بازار عظیم در پیکارهای لیگ برتر حضور خواهد یافت. البته تیم بازار عظیم در شرایطی توانست سعید عبدولی را جذب کند که میثم دلخانی را از لیست خود خارج کرد.

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ کشتی فرنگی روز سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1288

به "بازگشت فرنگی&zwnjکار مغضوب به میدان، حضور سعید عبدولی در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت فرنگی&zwnjکار مغضوب به میدان، حضور سعید عبدولی در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید