تور ارزان استرالیا: نباید از استرالیا غافل شویم، هدف تیم ملی والیبال قهرمانی است

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران از روز یکشنبه در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد نمود. ملی پوشان در بازی نخست خود مقابل تیم ملی هنگ کنگ صف آرایی خواهند کرد.

تور ارزان استرالیا: نباید از استرالیا غافل شویم، هدف تیم ملی والیبال قهرمانی است

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

محمدرضا دامغانی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضور تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: پس از اتفاقاتی که در المپیک و لیگ ملت ها به وجود آمد و فضایی که بر جامعه والیبال حاکم بود نیاز بود تا تیمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مهیا گردد که بتواند اسم قهرمانی را بدست آورد اما بعضی از بازیکنان تصمیم گرفتند که در این رقابت ها شرکت نکنند. جوانانی در این دوره از رقابت ها حضور دارند که می توانند در آینده پشتوانه خوبی برای والیبال ایران باشند.

کارشناس والیبال ادامه داد: فکر نمی کنم در دور مقدماتی مشکل خاصی برای تیم ملی به وجود بیاید، شاید مقابل پاکستان شرایط متفاوت باشد چرا که رحمان محمدی راد راهنمایی این تیم را برعهده دارد و می تواند بررسی خوبی انجام دهد اما بضاعت انسانی پاکستان در حدی نیست که بتواند برای ایران مشکل ساز گردد. بازی های دور مقدماتی حکم بازی های تدارکاتی را می تواند برای ملی پوشان داشته باشد. با توجه به نفراتی که بهروز عطایی به اردوی تیم ملی دعوت نموده است در پی سکو هستیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ژاپن پاسور اصلی و پشت خط زن خود را به همراه ندارد البته نباید از تیم های استرالیا و چین هم غافل بمانیم. هم فدراسیون هم بهروز عطایی در پی قهرمانی هستند. سال هاست که والیبال ایران تیم نخست آسیا بوده است اما نباید فراموش کنیم که سایر رقبا هم تمرینات خود را پیگیری کردند.

دامغانی گفت: نباید بازی مقابل کره جنوبی در انتخابی المپیک را فراموش کنیم که اگر سعید معروف نبود شاید المپیک را هم از دست می دادیم، این طور نیست که بگوییم فقط تیم ایران تمرین می نماید. نباید از استرالیا غافل شویم این تیم جوان گرایی انجام داده و در پی مطرح کردن خود در آسیا و پررنگ شدن در جهان می باشد. ضمن این که نباید گذشته را فراموش کنیم باید نیم نگاهی هم به حریفان خود داشته باشیم. کسب اسم قهرمانی و تثبیت صندلی نخست در آسیا اهداف فدراسیون و بهروز عطایی می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1703

به "تور ارزان استرالیا: نباید از استرالیا غافل شویم، هدف تیم ملی والیبال قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: نباید از استرالیا غافل شویم، هدف تیم ملی والیبال قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید