برای حل چالش ها در شرایط حساس فعلی نیاز به زمان است!

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هیأت مدیره باشگاه و مدیرعامل، امروز شنبه در محل باشگاه تشکیل جلسه دادند.

برای حل چالش ها در شرایط حساس فعلی نیاز به زمان است!

در این جلسه درباره مسائل تیم و باشگاه مرتبط با تیم و حل مسائل و دغدغه ها در آستانه شروع تمرینات، تبادل نظر و تبادل نظر صورت گرفت.

در سرانجام این جلسه اعلام شد رویکرد و هدف هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بر رفع مسائل و رفع نگرانی های اعضای تیم، قبل از شروع تمرینات است. در این راستا تلاش می گردد تا چالش ها پشت سر گذاشته گردد و در اردوی قطر زیر نظر آقای کالدرون و سایر همکاران ایشان با آرامش تمرین های خوبی برای ادامه فرایند موفقیت ها برگزار گردد.

اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل همچنین از صبوری و همراهی سرخپوشان و گابریل کالدرون، تشکر کردند.

حاضران در جلسه تاکید داشتند با همراهی هواداران و تمام اجزای خانواده بزرگ پرسپولیس و پرهیز از حواشی و دامن زدن به مسائل، فرصتی برای باشگاه فراهم گردد که بتواند با عبور از این مقطع حساس، شرایط مناسبی را برای ادامه موفقیت های تیم و تحقق خواسته اصلی هواداران که همانا ادامه قهرمانی هاست فراهم آید.

هیأت مدیره و مدیرعامل همچنین اعلام کردند در مرحله کنونی به کمی زمان نیاز است تا پرسپولیس به سلامت از این مقطع حساس بگذرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 579

به "برای حل چالش ها در شرایط حساس فعلی نیاز به زمان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حل چالش ها در شرایط حساس فعلی نیاز به زمان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید