برچسب استاندارد 374 ناظر سوخت گیری در شرق گلستان

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس و شرق گلستان گفت: با پیگیری های اجرا شده در سال 1398 تا به امروز 374 ناظر سوخت گیری در شرق گلستان پیروز به دریافت تاییدیه و برچسب استاندارد شدند.

برچسب استاندارد 374 ناظر سوخت گیری در شرق گلستان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از فارس از گنبدکاووس، محسن خسروی یکشنبه چهارم اسفند در نشست خبری اظهار کرد: براساس انجام آزمون مرحله دوم ناظرهای عرضه سوخت مایع در 36 صندلی سوخت واقع در شرق گلستان از مجموع 454 ناظر این صندلی 374 ناظر سوخت گیری برچسب تاییدیه خدمت و استاندارد را دریافت کردند.

وی اضافه نمود: ناظرهایی که پیروز به قبولی در آزمون نشدند در صورت صحت عملکردشان به چرخه سوخت گیری بازگشته اما تا آن موقع قادر به ارائه خدمات نخواهند بود.

رئیس اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس و شرق گلستان ادامه داد: این آزمون ها سالانه در سه مرحله برای همه ناظرهای بنزین و گازوئیل اجرا می گردد که مرحله سوم این آزمون در نیمه دوم اسفندماه سال جاری با توجه به طرح تشدید نظارت بر بازار اجرا خواهد شد.

نظارت و بازدیدهای میدانی از اماکن تفریحی در ایام نوروز تشدید می گردد

وی گفت: در آستانه ایام نوروز سال 1399، تشدید نظارت و بازدیدهای میدانی از اماکن تفریحی برای اطمینان از استاندارد بودن آن در دستور کار واقع شده است.

خسروی اضافه نمود: در شرق گلستان 70 مورد تجهیزات شهربازی و وسایل بازی در مجموعه های تفریحی وجود دارد که در سه ماه گذشته چهار فقره از این تجهیزات به سبب عدم تاییدیه استاندارد پلمپ شده است.

وی درباره ایمنی و استاندراد بودن آسانسورها اظهار کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد در آسانسورها، شهروندان و سازندگان اماکن مسکونی موظف هستند نسبت به اخذ تاییدیه آسانسور قبل از سرانجام کار ساختمان ها اقدام نمایند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس و شرق گلستان ادامه داد: لیست فروشندگان و شرکت های طراحی و مونتاژ آسانسورها مورد تایید استاندارد در سایت سازمان ملی استاندارد و نیز انجمن های صنفی آن در استان ها وجود دارد و تاکید ما این است که حتما از فروشندگان معتبر و ثبت شده در سایت این سازمان تجهیزات آسانسور خریداری گردد.

میز استاندارد و کنترل کیفیت کالا در نمایشگاه بهاره گنبدکاووس فعال می گردد

وی گفت: کنترل کیفیت کالا از جمله وظایف اداره استاندارد است، به همین دلیل به منظور امنیت غذایی شهروندان و استفاده از کالاهای استاندارد توسط شهروندان همچون سال گذشته میز استاندارد و کنترل کیفیت کالا در کنار نمایشگاه بهاره گنبدکاووس دایر و فعال می گردد.

خسروی اضافه نمود: با استقرار میز استاندارد غرفه داران حق توزیع کالاهای غیراستاندارد را نخواهند داشت و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی می گردد.

آزمون ناظرهای سوخت سی ان جی در شرق گلستان در حال اجراست

رئیس اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس و شرق گلستان گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی استاندارد، آزمون ناظرهای سوخت سی ان جی در شرق گلستان انجام خواهد شد.

وی درباره کالاهای مکشوفه گفت: مهم ترین کالاهای مکشوفه غیراستاندارد ضدیخ، نمک خوراکی، گلاب، محصولات سلولزی و دستمال کاغذی، بتن آماده، ایزوگام و روغن موتور در سال 1398 است.

خسروی اضافه نمود: مشاهده علامت استاندارد بر روی کالاها توسط هموطنان مورد تاکید بوده و در هنگام خریداز هموطنان می خواهیم در هنگام خرید کالا یا ارائه خدمات حتما از دارا بودن نشان استاندارد بر روی کالا اطمینان حاصل نمایند و برای اطمینان خاطر می توانند کد 10 رقمی درج شده بر روی کالا را به سرشماره 10001517 پیامک نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 704

به "برچسب استاندارد 374 ناظر سوخت گیری در شرق گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برچسب استاندارد 374 ناظر سوخت گیری در شرق گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید