بیانی: سپاهان یکی از برترین تیم های لیگ است، فردا با تمام قوا به زمین می رویم

به گزارش مجله 90 جعبه، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا در اصفهان بازی بسیار مسئله ای برابر سپاهان داریم، چون سپاهان یکی از برترین تیم های لیگ است.

بیانی: سپاهان یکی از برترین تیم های لیگ است، فردا با تمام قوا به زمین می رویم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، شاهرخ بیانی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: به طرفداران خوب نساجی و بعلاوه طرفداران تیم سپاهان سلام و درود می فرستم. فردا در اصفهان بازی بسیار مسئله ای برابر سپاهان داریم. این تیم یکی از برترین تیم های لیگ است و امیدوارم بتوانیم با دست پر از این بازی بیرون بیاییم.

وی اضافه نمود: می دانیم سپاهان از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمند است، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از ساختار تیمی بسیار منسجمی برخوردار است و به همین علت صدرنشین لیگ است، اما نساجی قائم شهر نیز تیم بسیار جوان و پر انگیزه ای است و امیدوارم فردا یکی از زیباترین بازی های خود را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره مصدومان و محرومان تیمش برای ملاقات با سپاهان گفت: در فوتبال همواره بازیکن مصدوم داریم اما تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند و بازیکنان جوان یا نیمکت نشین ما تفاوتی با بازیکنان ثابت ترکیب تیم ندارند. فردا با تمام قوا به زمین می رویم و مطمئن هستم بازی زیبایی انجام می دهیم، به خصوص اینکه می دانیم سپاهان ضد فوتبال بازی نمی کند و فوتبال روی زمین ارائه می دهد و ترکیب فوتبال سپاهان و نساجی، بازی زیبایی از آب درمی آید.

، 165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1924

به "بیانی: سپاهان یکی از برترین تیم های لیگ است، فردا با تمام قوا به زمین می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: سپاهان یکی از برترین تیم های لیگ است، فردا با تمام قوا به زمین می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید