تایید دوباره بیت کوین در آمریکای لاتین

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران : رئیس جمهور السالوادور گفت استفاده از ارز رمزنگاری شده بیت کوین اجباری نخواهد بود ، اما این کشور میخواهد استفاده از آن را ترویج کند.

تایید دوباره بیت کوین در آمریکای لاتین

بر اساس گزارش خبرنگاران، و نقره در اوایل روز آدینه در ایالات متحده نسبتاً با فرایند افزایشی رو به رو شد. آخرین قیمت معاملات آینده طلای آگوست (شهریور) با 9.30 دلار افزایش به 1،785.70 دلار رسید و نقره ژوئیه (دی) هم با 0.23 دلار افزایش به 26.28 دلار رسید.

دیروز صبح در ایالات متحده گزارش عایدی شخصی و هزینه های مربوط به ماه مه (خرداد) منتشر شده است که نسبت به آوریل 2.7 درصد کاهش را نشان می دهد.

وزارت بازرگانی روز آدینه گزارش داد ، شاخص اصلی که فدرال رزرو برای معین سیاست از آن استفاده می نماید ، در ماه مه 3.4٪ افزایش یافت که بیشترین افزایش از اوایل دهه 1990 است.

شاخص اصلی هزینه های مصرف شخصی ، منعکس نماینده سرعت سریع گشایش مالی و فشارهای ناشی از آن است اگرچه این مطالعه می تواند نگرانی های تورمی را ایجاد کند ، اما مقامات فدرال رزرو همچنان اصرار دارند که اوضاع فعلی را موقتی می دانند و با بازگشت به شرایط عادی احتمال کاهش آن وجود دارد.

اقدام نو کشور آمریکا لاتین

به گزارش CNN ، شرکت آمریکایی مستقر در شیکاگو ، آتنا بیت کوین ، که بیت کوین (BTC) و سایر دستگاههای خودپرداز ارز رمزنگاری شده را در سراسر آمریکای شمالی و جنوبی اداره می نماید ، خاطرنشان کرد که میخواهد شبکه خود را در السالوادور توسعه دهد.

شرکتی که یک شبکه عظیم خودپرداز را اداره می نماید ، که از میشیگان تا پورتوریکو در ایالات متحده اداره دارد و در آرژانتین و کلمبیا پایانه های عملیاتی دارد ، قرار است با نصب 1000 دستگاه خودپرداز در ماه های آینده پوشش خود را در السالوادور توسعه دهد.

رئیس جمهور السالوادور گفت استفاده از ارز رمزنگاری شده بیت کوین اجباری نخواهد بود ، اما این کشور میخواهد برای ترویج استفاده از آن ، حساب های ابتدا همراه با 30 دلار به آنها بدهد.

وزیر دارایی الخاندرو زلایا روز پنجشنبه گفت که دولت 120 میلیون دلار برای ایجاد 4 میلیون حساب مبتدی بیت کوین یا کیف پول اختصاص خواهد داد ، هرچند فکر نمی نماید افراد زیادی این پیشنهاد را قبول نمایند.

پول های نو در بازار بیت کوین

شاخصی که از نظر تاریخی کف اصلی قیمت ها را معین نموده است ، به جریان نو سرمایه به بیت کوین اشاره دارد.

نوسانگر نسبت تأمین پایدار کوین ایجاد شده به وسیله تحلیلگر ویلی وو و به وسیله شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Glassnode ردیابی شده است و در چهار هفته گذشته از پایین ترین سطح 12 ماهه -2.6 به -1.9 رسیده است.

Glassnode روز پنجشنبه در توئیت خود نوشت: به عبارت دیگر ، خریداران معامله به نظر می رسد برای خرید سود در بیت کوین و بازارهای رمزگشایی گسترده از پول های ثابت استفاده نموده اند.

شاخص SSR بیانگر نسبت بین مقدار حجم بازار بیت کوین به حجم بازار استیبل کوین های موجود در بازار است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1645

به "تایید دوباره بیت کوین در آمریکای لاتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید دوباره بیت کوین در آمریکای لاتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید