تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن و سلامت متقاضیان، شرایط تحویل واحد، نقل و انتقال و خرید عرصه مسکن مهر پرند به شکل الکترونیکی فراهم شده است.

تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محسن وطن خواهی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل اهمیت حفظ و حراست از سلامت مردم و اینکه در حال حاضر تعداد کثیری از مراجعات کارگزاری مسکن مهر پرند، بابت تحویل واحد است، با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی، سامانه مسکن مهر پرند به وسیله وب سرویس با سامانه مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مرتبط و آخرین تغییرات در مورد پرداخت ها و نقل و انتقال و تحویل واحد متقاضیان هر شب بین دو سامانه تبادل می گردد که باعث امنیت خاطر متقاضیان و تسریع در فرایند الکترونیک تحویل واحد متقاضیان خواهد شد.

وی اضافه نمود: همچنین در اقدام موازی و با هماهنگی با بانک مرکزی و بانک ملی، درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی در سامانه قرار گرفته که متقاضیان را از حضور فیزیکی در بانک بی احتیاج می نماید که به صورت کلی و خصوصا در شرایط کنونی کشور بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وطن خواهی، در بخش صدور کارت قسط نیز با هماهنگی بانک مسکن، تمامی فرم های مورد احتیاج جهت تشکیل پفراینده در سامانه قرار داده شده که متقاضیان محترم برای تسریع در فرآیند تشکیل پفراینده می توانند تمامی فرم ها را دانلود و نسبت به تکمیل آنها اقدام نمایند.

وی گفت: در جلسات مشترک با مدیران بانک مسکن جنوب غرب تهران مقرر شد به زودی کل فرایند تشکیل پفراینده به صورت الکترونیک انجام گردد و متقاضی فقط برای معرفی ضامن و صدور کارت قسط به بانک مراجعه نمایند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند توضیح داد: با توجه به استقبال چشمگیر مردم جهت نقل و انتقال قانونی واحد خود نیز کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پرند به آدرس e-parand.ir اطلاعات مربوط به نفر آخر که تقاضای نقل و انتقال دارد و اطلاعات نفر اول که قرارداد به نام او است را در سامانه وارد و آخرین وکالت نامه را بارگذاری نمایند تا فرایند نقل و انتقال نیز به صورت الکترونیک قابل انجام باشد و متقاضی در آخرین مرحله برای تحویل قرارداد جدید به کارگزاری مراجعه نمایند.

مدیر عامل شرکت عمران پرند همچنین اعلام نمود: همزمان با سایر بخش ها، فرآیند خرید عرصه نیز الکترونیکی شده و پرداخت عرصه به دو صورت نقد یا نقد و اقساط به وسیله درگاه بانک ملی سامانه مقدور است و در سرانجام قرارداد نیز به صورت الکترونیک در سامانه فراوری خواهد شد که متقاضی فقط برای امضای قرارداد و مراحل پایانی و با اخذ نوبت از سامانه به کارگزاری مراجعه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 669

به "تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری" امتیاز دهید

9 کاربر به "تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری" امتیاز داده اند | 3.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری"

1 دیدگاه

مجتبی 7 مرداد 1399

من پارسال یک واحد تحویلی خریدم توهسا3 عرصه پرداخت کردم وهیچ بدهی نداره ولی متاسفانه واحدمنو تحویل نمیدن عمران میگه بانک باید تحویل بده بانک میگه عمران باید تحویل بده باصاحب خونم به مشکل خوردم شیش ماهه خانمم رفته خونه باباش منم خونه پدرم دارم زندگی میکنم اساساموریختم توپارکینگ ماهی یتومن دارم اجاره میدم زندگیم خراب شده توروخدا کمک کنیدچراواحدمنوتحویل نمیدن باهزارتاقرض قوله این واحدوخریدم کمک کنید

پاسخ به مجتبی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید