ترامپ مردم آمریکا را به شورش علیه بایدن فراخواند

به گزارش مجله 90 جعبه، فارس نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در آستانه اولین سالگرد حمله هواداران خود به کنگره در تاریخ 6 ژانویه (16 دی ماه)، هواداران خود را دعوت کرد تا علیه دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به علت صدور حکم واکسیناسیون کرونا شورش نمایند.

ترامپ مردم آمریکا را به شورش علیه بایدن فراخواند

روزنامه تایمز انگلیس گزارش کرد، دونالد ترامپ روز گذشته در بیانیه ای از بایدن به علت صدور حکم اجباری واکسیناسیون برای دانش آموزان و وادار کردن به تعطیلی مدارس در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا بشدت انتقاد کرد.

وی در این خصوص گفت: هم اکنون بار دیگر حرف هایی از سوی دولت بایدن درباره تعطیلی مدارس و حتی حکم واکسیناسیون برای دانش آموزان مطرح می گردد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در حالی چنین اظهارات تحریک آمیزی را علیه بایدن مطرح نموده است که رئیس جمهور فعلی آمریکا هیچ اقدامی در مورد واکسیناسیون اجباری و تعطیلی مدارس در ایالات متحده آمریکا اتخاذ ننموده است.

ترامپ که با سخنان جنجالی خود بارها هوادارانش را به شورش تحریک نموده است، گفت: این (اقدام بایدن) بی حرمتی است و ملت آمریکا را بار دیگر بزرگ می کنیم (هواداران ترامپ) باید به پاخیزند و قیام نمایند و با این گستاخی فاحش دولت فدرال مخالفت نمایند.

اظهارات ترامپ در میان گزارش های نو رسانه های آمریکایی مطرح شده که گفته بودند منطقه جامعه مدارس دولتی دیترویت احتمالاً قبل از آغاز ترم نو، شرط واکسیناسیون را برای پذیرش دانش آموزان اعمال کند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا پیشنهاد داده است که تمامی آمریکایی های پنج سال به بالا موظف به دریافت واکسن کرونا به منظور جلوگیری از ابتلا به کووید-19 و بستری شدن می باشند.

ترامپ بعلاوه در سخنرانی خود دولتش را با دولت بایدن مقایسه کرد و دموکرات ها را به باد انتقاد گرفت و گفت: دولت ما کاری را انجام داد که آن ها می گفتند نمی تواند انجام گردد و آن فراوری واکسن در یک زمان بی سابقه بود اما هیچ گاه حکم اجباری صادر نکردیم و هرگز این کار را نمی کنم! افراد باید بتوانند انتخاب نمایند که چطور می خواهند سلامت خود را مدیریت نمایند.

ترامپ ادامه داد که دولت فدرال عقب نشینی نمایند و به افراد آزادی تصمیم گیری درباره این که می خواهند واکسینه شوند یا خیر را بدهند.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1886

به "ترامپ مردم آمریکا را به شورش علیه بایدن فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مردم آمریکا را به شورش علیه بایدن فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید