تصمیم گاتسالوف برای بازگشت به کشتی تغییر می نماید؟

به گزارش مجله 90 جعبه، عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد روسیه که پیش از این از تصمیمش برای همراهی ارمنستان در المپیک 2020 توکیو خبر داده بود، حالا در انتظار تقویم جدید اتحادیه جهانی است.

تصمیم گاتسالوف برای بازگشت به کشتی تغییر می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، حاجی مراد گاتسالوف یکی از قهرمانان بنام و خوش اخلاق کشتی روسیه است که از محبوب ترین کشتی گیران تاریخ این کشور محسوب می گردد.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد روسیه که شش مدال طلای کشتی دنیا و المپیک و یک نقره و برنز دنیا، سه مدال طلا و دو برنز قهرمانی اروپا را به دست آورده، پیش از شیوع بیماری کرونا و بعد از چند سال دوری از مسابقات، خاطرنشان کرد که میخواهد برای ارمنستان در المپیک 2020 توکیو کشتی بگیرد.

با توجه به اینکه گاتسالوف قصد داشت در 37 سالگی بار دیگر به عرصه رقابت بازگردد، پیش از این با ارمنستانی ها برای حضور در المپیک به توافق رسیده بود.

ارمنی ها 10 هزار دلار هزینه ترانسفر او را پرداخت نموده بودند، اما قرارداد اقتصادی در این بین منعقد نشده بود و طبق قرار قبلی، او بر مبنای مدالی که در المپیک می گرفت، از این کشور پاداش دریافت می کرد.

این کشتی گیر اهل اوستیای شاقتصادی که در حال آماده سازی خود در کشورش برای حضور در المپیک بود، طی روزهای اخیر صحبت تازه ای در خصوص تصمیمش برای آینده نداشته است که آیا با توجه به تعویق یک ساله المپیک، میخواهد کار آماده سازی اش را همچنان دنبال کند و در مسابقات دنیای احتاقتصادی 2020 نیز برای ارمنی ها کشتی بگیرد یا اینکه تعویق المپیک به کل تصمیمش را برای بازگشت تغییر داده است.

گاتسالوف و ارمنی ها منتظر اعلام تقویم جدید سال 2020 اتحادیه دنیای هستند که کرونا آن را با تغییرات عمده ای روبرو ساخته است، تا تصمیم نهایی حاجی مراد گاتسالوف برای همراهی این کشور در مسابقه دنیای 2020 که احتمالاً اتحادیه دنیای تصمیم به برگزاری آن داشته باشد و المپیک 2021 توکیو در صورت برگزاری، معین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 966

به "تصمیم گاتسالوف برای بازگشت به کشتی تغییر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گاتسالوف برای بازگشت به کشتی تغییر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید