تنسنت دسترسی گیمرهای چینی به بازی های غیر مجاز را مسدود می کند

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این اقدام نشاندهنده سختگیرانه تر شدن قوانین صنعت بازی های رایانه ای در چین است.

تنسنت دسترسی گیمرهای چینی به بازی های غیر مجاز را مسدود می کند

تنسنت، یکی از بزرگترین شرکت های بازی های رایانه ای در چین، گفت در 31 می 2022 میلادی بوستر ارتقای سرعت بازی های رایانه ای خود برای اپ های موبایل و دسک تاپ را به نسخه ای ارتقا می دهد که فقط از بازی های فعال در چین پشتیبانی می کند. نسخه تازه به گیمرها اجازه دسترسی به بازی های خارجی را نمی دهد.

شرکت تنست نخستین بار در سال 2018 این اپ ها را عرضه کرد. چنین اپ هایی به عنوان یک شبکه از ابزارهای افزایش سرعت به کاربران کمک می کنند سرعت اینترنت خود را ارتقا دهند. گیمرهای چینی برخلاف کشورهای دیگر فقط اجازه دارند از بازی هایی استفاده کنند که از طریق دولت تایید شده و نمی توانند بازی های رایانه ای خارجی در سرورهای خارجی را بازی کنند.

هرچند چنین بازی های خارجی به طور علنی مسدود نشده اند، اما سرعت اینترنت محلی به طور کلی برای دسترسی به آنها بسیار کم است.

به همین دلیل بسکمک از گیمرهای چینی از چنین اپ هایی برای دسترسی به بازی های خارجی تایید نشده استفاده می کنند. همچنین طی سال ها این اپ ها به کانال هایی برای توسعه دهندگان بازی های خارجی تبدیل شده اند تا به بزرگترین بازار بازی های رایانه ای جهان دست یابند.

تنسنت از ارائه توضیحات درباره این اقدام خودداری کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1991

به "تنسنت دسترسی گیمرهای چینی به بازی های غیر مجاز را مسدود می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنسنت دسترسی گیمرهای چینی به بازی های غیر مجاز را مسدود می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید