داستان پدر روایت شد

به گزارش مجله 90 جعبه، انیمیشن داستان پدر به کارگردانی شهریار فراش بیرانوند که به روایت داستان پدری می پردازد که قهرمان زندگی پسرش می گردد، فراوری شد.

داستان پدر روایت شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی، انیمیشن داستان پدر به کارگردانی شهریار فراش بیرانوند و از فراوریات مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی به روایت داستان پدری می پردازد که قهرمان زندگی پسرش می گردد.

شهریار فراش بیرانوند درباره چگونگی شکل گیری ایده انیمیشن داستان پدر گفت: ایده های مختلفی در فکر داشتم، اما در پی پروژه ای بودم که مناسب بچه ها باشد و داستانی ساده و گیرا برای جذب مخاطب کودک و خانواده داشته باشد. به همین علت این سوژه را انتخاب کردم که اگرچه مناسب جشنواره هاست، اما مختص جشنواره و فقط برای بزرگسالان ساخته نشده است.

وی با اشاره به تلاشش برای به تصویر کشیدن قهرمان هایی از زندگی واقعی توضیح داد: همواره قهرمان هایی در کتاب ها می بینیم، اما من می خواستم قهرمان هایی واقعی در دنیای بیرون را معرفی کنم. آدم هایی که در اطراف ما حضور دارند و ممکن است الگوی زندگی ما باشند.

بیرانوند با تاکید بر اینکه نقش اصلی این انیمیشن پدر است، عنوان نمود: درست است که ما در طول کار بیشتر کاراکتر پسر را می بینیم، اما کاراکتر تاثیرگذار که قصه را پیش می برد پدر است. این انیمیشن با تکنیک 2 بعدی دیجیتال فراوری شده و دیالوگ محور نیست.

وی اضافه نمود: دکوپاژ، طراحی کاراکتر ها و استوری برد این درام 8 دقیقه ای به سرانجام رسیده و در حال حاضر استوری ریل کار در حال اجرا است که تا هفته بعد تمام خواهد شد. پیش بینی می کنم داستان پدر سال آینده آماده نمایش گردد. بخش زیادی از امور فراوری را خودم به تنهایی انجام می دهم. کامیار شفیع پور بخش جلوه های ویژه و کامپوزیت را برعهده دارد و داوود زارعی مشاور کارگردان است.

داستان پدر از فراوریات مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی و روایت پسری است که همواره پدرش را در نقش قهرمان داستان های مختلف می دیده است، ولی پس از اتفاقاتی متوجه می گردد قهرمان واقعی کسی جز پدرش نبوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1926

به "داستان پدر روایت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان پدر روایت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید