درخشش پرتقال های تامسون رودسر در شب عید سال جاری

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/گیلان فرماندار شهرستان رودسر گفت: برای شب عید 650 تن پرتقال تامسون از باغداران این شهرستان خریداری شده است.

درخشش پرتقال های تامسون رودسر در شب عید سال جاری

به گزارش خبرنگاران، امیرجانبازی امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان با اشاره به خرید و ذخیره سازی میوه پرتقال شب عید گفت: سازمان تعاون روستایی گیلان از شهرستان رودسر 650 تن پرتقال تامسون با قیمت خیلی خوب که مورد رضایت باغداران بود، خریداری کرد.

وی اضافه نمود: این پرتقال ها هم اکنون در انبار خود باغدار حفظ و کنترل می گردد.

جانبازی گفت: به این ترتیب دغدغه باغداران ما هم در مورد فروش مناسب و به موقع محصولاتشان رفع شده است.

وی در ادامه سخنان خود به صنعت گردشگری در شهرستان اشاره نمود و گفت: شهرستان رودسر با دارا بودن ساحلی زیبا به طول 45 کیلومتر، و با ایجاد محیطی سالم در قالب طرح های سالم سازی سواحل هم چنین فراهم کردن امکانات رفاهی و زیر ساخت های مورد احتیاج و راه های دسترسی مناسب فضای بسیار خوبی را برای استفاده بهینه مسافران و گردشگران از مواهب طبیعی منطقه ایجاد نموده است.

جانبازی توضیح داد: ما هر روز شاهد حضور و اقامت جمع کثیری از مسافران و گردشگران در شهرستان هستیم که این امر یاری شایانی به رشد اقتصاد منطقه می نماید.

وی در ادامه به مباحث فرهنگی آموزشی شهرستان اشاره نمود و گفت: شهرستان رودسر از نظر علمی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

فرماندار رودسر گفت: وجود دانشگاه های معتبری چون علمی کاربردی، آزاد اسلامی، پیغام نور و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در شهرستان و تربیت نیروی انسانی توانمند یکی از داشته هایی است که می تواند اقتصاد مقاومتی را رونق بخشیده و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به کار گرفته گردد و همیشه این شهرستان به داشتن مردمانی فهیم و فرهیخته به خود می بالد.

وی در ادامه به حل مشکل زمین دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان که در شهر و اجارگاه قرار گرفته است اشاره نمود و گفت: با یاری مسئولان شهرستان و مسئولان بنیاد مستضعفان کشور مشکل زمین دانشکده حل شده است و هم اکنون 6 هکتار در اختیار این دانشکده قرار گرفته و بنابر تعاملی که با شهرداری داشتیم قرار شد زمینی که در پشت این دانشکده واقع شده است هم به این دانشکده الحاق گردد.

جانبازی در مورد احداث دانشکده نفت نیز گفت: مقدمات احداث پروژه یاد شده را نیز فراهم نموده ایم.

وی یادآور شد: مقرر شده است که تأسیس و افتتاح سه دانشکده فنی و مهندسی،علوم پایه و نفت را در شهرستان داشته باشیم که دانشکده فنی و مهندسی مستقر شده و این مقدمه ای برای ایجاد دانشگاه صنعتی در شهرستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 731

به "درخشش پرتقال های تامسون رودسر در شب عید سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش پرتقال های تامسون رودسر در شب عید سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید