دردسرهای سفر با هواپیما و راهکار ها!

به گزارش مجله 90 جعبه، کمربندهای خود را محکم ببندید و در این مطلب با ما همراه شوید. مواردی را بازگو خواهیم کرد که به مذاق خیلی از افراد خوشایند است.

دردسرهای سفر با هواپیما و راهکار ها!

با تور عمان 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام تیک بان، موضوعی بانام دردسرهای هواپیما! شاید با شنیدن این جمله تعجب کنید، اما باید بگوییم سفر با این وسیله نقلیه دردسرهای خاصی را به همراه دارد.

زمانی این جمله را بیشتر درک خواهید کرد که برای اولین بار با هواپیما به سفر خود بپردازید. برای کسانی که اولین بار با تهیه بلیط هواپیما به سفر خود می پردازند، هیجانات روانی و جسمی بالایی ایجاد می گردد. در این مواقع یک سوال به وجود می آید! چه کسانی نمی توانند با هواپیما سفر کنند؟

اگر بیماری خاصی ندارید، کمربندهای خود را ببندید، رزرو بلیط هواپیما را به وسیله تیک بان انجام دهید و از سفری سالم و بی خطر لذت ببرید.

سلامتی اولویت اول سفر

با توجه به گسترش خطوط هوایی و شرکت های هواپیمایی تامین کننده امکانات مسافران در سفر، بیشتر افراد سفر با هواپیما را در دستور کار خود قرار می دهند. مسافران هر آنچه را که از یک وسیله نقلیه انتظار دارند را در هواپیما یافت می کنند.

سرعت، امکانات و امنیت سه موضوع مهم در انتخاب وسیله نقلیه است که هواپیما از آن بهره مند است. به قول شهریار که می گفت: آنچه خوبان همه دارند تو تنها داری.

اما سفر با این وسیله نقلیه برای همه افراد مقدور نیست. اولین و مهم ترین گزینه برای آن نوع سفرها داشتن سلامتی و دارا نبودن به بیماری های خطرناک است. بیماری هایی که می تواند جان فرد در سفر را به خطر بی اندازد. دوباره سوال!!! چه کسانی نمی توانند با هواپیما سفر کنند؟

چه کسانی نمی توانند با هواپیما سفر کنند؟

افرادی که بیماری خطرناک دارند، قبل از تهیه بلیط هواپیما و انتخاب این وسیله نقلیه برای سفر، حتما با پزشک مشورت کنند. بعضی از بیماری ها می تواند جان یک انسان را در سفرهای هوایی بگیرد. برای آشنایی بیشتر با این بیماری ها با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بیماری های تنفسی

بیماری هایی که مشکل تنفسی دارند، حتما قبل از سفر به پزشک مراجعه کنند. البته نوع بیماری تنفسی در این مواقع بسیار مهم است. بعضی از بیماری های تنفسی شدید نبوده و جان افراد درخطر نیست. بیماری های تنفسی برونشیت مزمن، آمفیزم، برونشکتازی و قلب ریوی باید در سفرهای هوایی احتیاط لازم را به عمل آورند.

بیماری های قلبی

بعد از بیماری های تنفسی بیماران قلبی باید شروط لازم در هنگام سفر با هواپیما را داشته باشند. بیشترین میزان فشار روحی در فرودگاه و هنگام برخاستن هواپیما به مسافران قلبی وارد می گردد.

آن هایی که دچار حمله قلبی هستند، با در دست داشتن کیف داروهای خود به راحتی می توانند به سفر خود با این وسیله ایمن و دوست داشتنی بپردازند.

هیچ گونه خطری افراد را در فرودگاه و هنگام پرواز تهدید نمی نماید، این فشارها به خاطر تجربه پایین پرواز و آشنا نبودن فرد به او وارد می گردد. افرادی که چندین بار با خرید بلیط هواپیما به سفر خود پرداخته اند، دچار اینگونه استرس ها نخواهند بود.

بیماری های اعصاب

بیماری های اعصاب دسته بعدی بیماری های ممنوعه در پرواز هستند. افرادی که دچار بیماری های اعصاب هستند مانند سایر بیماری های خطرآفرین می بایست با پزشک معالج خود مشورت کنند.

با هواپیما سفر کنند، پس از سکته مغزی حداقل تا 3 هفته نباید با هواپیما مسافرت کرد. نمونه شاخص این نوع بیماری ها که در اثر کاهش اکسیژن، استرس و فشار روحی جان افراد را به خطر می اندازد، صرع است. برای دور کردن استرس در هنگام پرواز می توانید مطلب بدون استرس سوار هواپیما شوید را مطالعه نمایید.

اختلالات خونی

کم خونی شدید از جمله بیماری هایی است که می تواند برای افراد مبتلابه آن در سفرهای هوایی خطرآفرین باشد. در صورت لزوم از پرواز برای مسافرت حتما باید مسافر از پزشک معالج خود اجازه پرواز بگیرد. ناگفته نماند، غلظت خون در این مواقع متغیر است.

برای آشنایی بیشتر با این موارد به مجله سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان به نشانی اینترنتی https://tikban.com یکی از سایت های معتبر ارائه کننده بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و بلیط قطار است که در مجله خود به موضوعات مهم و جذابی پرداخته است.

فشارخون

افرادی که هیچ گونه بیماری در سفر نداشته باشند، بسیار راحت و بی دغدغه به سفر خود می پردازند؛ اما بعضی از گروه های بیماری مانند فشارخون، سرماخوردگی شدید و سینوزیت که در زمان پرواز دچار التهاب می شوند، جانشان را به خطر می اندازند.

بیماری های مختلفی که در پرواز جان انسان ها را به خطر می اندازد را مورد آنالیز قراردادیم. برای پیشگیری از تمامی بیماری ها راه چاره های مناسبی وجود دارد.

کافی است، قبل از پرواز با پزشک معالج و یا پزشکان متخصص در زمینهٔ بیماری خود مشورت نمایید و به توصیه های آنها گوش دهید، قطعا سفر لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 657

به "دردسرهای سفر با هواپیما و راهکار ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای سفر با هواپیما و راهکار ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید