در طرح جامع فاضلاب، منطقه ها کم برخوردار اهواز دیده شوند

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/خوزستان رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز گفت: باید صدای مان را به کشور برسانیم تا اعتبارات جذب و کارها سریع تر انجام گردد.

در طرح جامع فاضلاب، منطقه ها کم برخوردار اهواز دیده شوند

سیاوش محمودی در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (24 آذرماه) با دستور کار ارائه گزارش عملکرد و اعلام برنامه های راهبردی خروج شهر اهواز از چالش های مربوط به مسائل فاضلاب و ارائه گزارش عملکرد پیشرفت پروژه دفع آب های سطحی برگزار گردید، با تشکر از اقدامات آبفا اظهار کرد: اجرای طرح های بزرگی در حوزه آب و فاضلاب شروع شده است و اگر با همت و اراده جدی این راستا ادامه پیدا کند، اتفاق های خوبی در اهواز رقم می خورد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: حسب دستور رئیس جمهور باید اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز از 36 ماه به 24 ماه کاهش یابد و مردم و اعضای شورای شهر انتظار دارند که در طرح جامع فاضلاب، منطقه ها کم برخوردار غرب جاده خرمشهر از جمله منطقه ها ملاشیه، گلدشت، عین 2، مندلی و سیاحی دیده شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سرقت درب های منهول فاضلاب مساله و معضل جدی است و برای مردم و شهر مشکل جدی ایجاد نموده است.

وی در خصوص انتقاد مهداوی عضو شورای شهر اهواز از عملکرد آبفا بیان نمود: آقای مهداوی در خصوص موارد خارج از دستور کار صحبت می نماید و نظم صحن را به هم می ریزد.

محمودی اضافه کرد: باید در صحبت ها انصاف داشته باشیم و گذشته را با شرایط کنونی مقایسه کنیم؛ چه زمانی در اهواز آبفا همزمان 126 پروژه در حال اجرا داشت؟ چنین چیزی در اهواز سابقه نداشته است. قبلا هم گفته ام اگر همه مدیران 10 درصد اقدامات امروز را انجام می دادند اکنون اهواز با این مسائل روبه رو نمی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اجرای اطرح فاضلاب اهواز در منطقه ها حاشیه ای نیز بیان نمود: در چند ماه گذشته نقاط دچار آبگرفتگی بسیار زیاد بود اما اکنون تعداد این نقاط بسیار کاهش یافته است. تا چند ماه پیش در حدود 700 تا 800 نقطه اهواز بالازدگی فاضلاب داشتیم و شرایط کنونی نشان از کار در این زمینه است. شرایط کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی اضافه کرد: دولت اهتمام نموده و کارهای خوبی در این زمینه در حال اجرا است که جای تقدیر دارد. ما نیز باید صدای مان را به کشور برسانیم تا اعتبارات جذب و کارها سریع تر انجام گردد.

محمودی گفت: شبی نبوده که در نقطه ای مساله ای اتفاق افتاده باشد و مدیر آبفا خوزستان یا اهواز جوابگو نباشند و مساله مردم را حل نکنند که باید از آن ها تشکر کرد هر چند اشکالاتی هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1848

به "در طرح جامع فاضلاب، منطقه ها کم برخوردار اهواز دیده شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در طرح جامع فاضلاب، منطقه ها کم برخوردار اهواز دیده شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید