دعوت رویداد پیوند از فناوران حوزه فرهنگی برای ارائه نوآورانه محصولات

به گزارش مجله 90 جعبه، دبیر رویداد پیوند گفت: ماه آینده چهارمین رویداد طرح پیوند با موضوع بازی های کامپیوتری و موبایلی برگزار خواهد شد.

دعوت رویداد پیوند از فناوران حوزه فرهنگی برای ارائه نوآورانه محصولات

آقایی دبیر رویداد پیوند در گفت وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی خبرنگاران، با اشاره به این رویداد اظهار کرد: رویداد پیوند سلسله رویدادهایی است که صنوف نوآوری شکوفایی با هدف به هم رسانی شرکت های نوآور و شتاب دهنده ها برگزار می کند و این رویداد منحصرا مربوط به شرکت هایی است که در زمینه فرهنگی فعالیت می کنند.

او اضافه نمود: تمام شرکت هایی که در رویداد پیوند شرکت می کنند، شرکت هایی هستند که حول موضوعات فرهنگی فعالیت می کنند و با یک نوآوری تازهی که تا به حال در کشور به این شکل وجود نداشته، محصول خود را معرفی می کنند.

دبیر رویداد پیوند بیان نمود: تازه ترین رویداد پیوند با موضوعات نوشت افزار برگزار شد چرا که این صنعت هم جزو صنایع فرهنگی در کشور محسوب می شوند و تولیدکنندگان توانمندی در داخل داریم که علاوه بر تامین تمام نیازهای داخلی بعضا محصولات خود را به بازارهای جهانی هم صادر می کنند.

آقایی ادامه داد: با وجود تولیدکننده های توانمند نوشت افزار در کشور، اما در این صنعت نوآوری خاصی دیده نمی شود و اکثرا با روش های قدیمی و سنتی محصولات خود را تولید می کنند.

او شرح داد: به همین جهت رویداد سوم را به نوشت افزار اختصاص دادیم تا نوآوران در این صنعت بتوانند خود را به شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران و در نهایت به بازارهای کشور معرفی کنند.

دبیر رویداد پیوند ابراز کرد: در دو دوره گذشته موضوعات شخصیت سازی و عروسک سازی برگزار شد و تعداد قابل توجهی از شرکت هایی که در این دو رویداد محصولات خود را معرفی کردند، قابل توجه شتاب دهنده ها قرار گرفتند و وارد بازار رقابت شدند تا بتوانند از این طریق از فناوری خود بهره وری کنند.

آقایی اعلام کرد: در رویداد بعدی که ماه آینده برگزار خواهد شد، از شرکت هایی که در زمینه بازی های کامپیوتری و موبایلی فناوری دارند دعوت می شود تا در رویداد حضور پیدا کنند.

وی در خاتمه عنوان کرد: قصد داریم که رویداد های آینده را با موضوعات انیمیشن سازی، کتاب نویسی و کتاب خوانی و ... در زمینه فرهنگی برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1762

به "دعوت رویداد پیوند از فناوران حوزه فرهنگی برای ارائه نوآورانه محصولات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت رویداد پیوند از فناوران حوزه فرهنگی برای ارائه نوآورانه محصولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید