رنگ نارنجی در دکوراسیون اتاق غذاخوری با طراحی شیک و امروزی

به گزارش مجله 90 جعبه، مجموعه رنگ هایی وجود دارند که به عقیده افراد زیادی استفاده از آنها درون خانه بسیار ریسکی و هراس آور است. به عقیده همان افراد، رنگ نارنجی در دکوراسیون هم از همین دسته محسوب می گردد. خانه دارهای زیادی در استفاده از این رنگ در دکوراسیون خودداری می نمایند زیرا باور دارند نارنجی می تواند به راحتی بر سایر ویژگی های بکار رفته در دکوراسیون اتاق غلبه و از دیده شدن آنها جلوگیری کند. اما واقعیت چیزی خلاف این گفته ها را اثبات می نماید. در حقیقت تنها رمز استفاده صحیح از رنگ های اکتان بالا مانند نارنجی، نحوه اجرای آنها در دکوراسیون می باشد. همین عامل است که فضای داخلی اتاق را کامل و یا برعکس، خراب می نماید.

رنگ نارنجی در دکوراسیون اتاق غذاخوری با طراحی شیک و امروزی

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

قبل از بکاربردن رنگ نارنجی دو نکته باید تعیین گردد. اول تعیین کردن میزان استفاده از این رنگ در اتاق منزل است. برای مثال باید تعیین کنید آیا می خواهید تمام دیوار ها را رنگ بزنید یا فقط یک دیوار و یا سقف را برای اینکار در نظر گرفته اید. بعداز تعیین شدن این موضوع باید سایه مناسب رنگ نارنجی انتخاب گردد. اگر می خواهید تمام دیوارها را رنگ بزنید در این صورت انتخاب رنگ نارنجی تیره شدیدا توصیه می گردد. در مقابل اگر می خواهید به مقدار کمی از این رنگ در اتاق بهره ببرید درنتیجه باید دنبال انتخاب سایه های روشن تر مانند نارنجی مایل به زرد یا طلایی باشید. هر چه رنگ نارنجی روشن باشد باید در نحوه و میزان استفاده از آن محتاط تر عمل کنید.

اتاق غذاخوری شاید یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از این رنگ، قبل از بکار بردن آن در اتاق نشیمن یا حتی اتاق خواب باشد. در غذاخوری خانه می توانید سایه ها و تن های مختلف رنگ نارنجی را استفاده نموده و آنرا با مبلمان ناهارخوری امروزی و با کلاس، مطابق مد روز تزیین کنید. درست مانند رنگ های دیگر، نارنجی نیز در سایه ها، شدت ها و تناژهای بسیار متنوعی موجود است که هر کدام زیبایی های مخصوص به خود را دارد. بنابراین نباید خود را فقط محصور به استفاده از گزینه های پرطرفدار و رایج کنید. بزرگترین مزیت رنگ نارنجی در اتاق غذاخوری متعادل کردن فضا است. رنگ نارنجی می تواند در عین اینکه محیط را رسمی جلوه می دهد، اتمسفری شاد و صمیمی نیز در آن ایجاد کند.

رنگ نارنجی در دکوراسیون

منبع: اتاق
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1162

به "رنگ نارنجی در دکوراسیون اتاق غذاخوری با طراحی شیک و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ نارنجی در دکوراسیون اتاق غذاخوری با طراحی شیک و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید