روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی اعتبار بیمه خود را تمدید کنند

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی برای تداوم دریافت خدمات بیمه سلامت اعتبار بیمه درمان خود را تمدید کنند.

روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی اعتبار بیمه خود را تمدید کنند

به گزارش خبرنگاران از همدان،دکتر سعید فرجی مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: مطابق دستور ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت جهت پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت و به دلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و پیشگیری از توسعه این بیماری، اعتبار دفاتر روستائیان وسلامت همگانی تا انتها آذر ماه 1400به صورت سیستمی تمدید شده بود که با توجه به نزدیک شدن به انتها بازه زمانی مذکور از روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در خواست می کنیم برای تمدید اعتبار بیمه درمان خود اقدام نمایند.

او اضافه کرد: امکان تمدید پوشش بیمه ای در صندوق های بیمه روستاییان و عشایر و سلامت همگانی به صورت غیر حضوری از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir یا eservices.ihio.gov.ir/esc وجود دارد که این گروه از بیمه شدگان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت نسبت به تمدید بیمه درمان خود به مدت یکسال اقدام نمایند.

فرجی گفت: شهروندان همدانی می توانند هرگونه سوال و یا مسئله ای در خصوص خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی 1666 مطرح و پیگیری نمایند.

م

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1959

به "روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی اعتبار بیمه خود را تمدید کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی اعتبار بیمه خود را تمدید کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید