فرایند عرضه ویندوز 11 مایکروسافت سرعت گرفت

به گزارش مجله 90 جعبه، مایکروسافت اعلام نمود به فرایند عرضه ویندوز 11 سرعت می دهد و این سیستم عامل را به شکل گسترده تر قابل دسترس می نماید.

فرایند عرضه ویندوز 11 مایکروسافت سرعت گرفت

به گزارش خبرنگاران، کاربرانی که سیستمشان با نسخه 2004 به بعد ویندوز 10 کار می نماید و اخیرا به روزرسانی خدمات را که مایکروسافت در 14 ماه سپتامبر 2021 منتشر کرد، نصب نموده اند می توانند اکنون مستقیما به ویندوز 11 ارتقاء پیدا نمایند.

برای کاربرانی هم که قصد دارند فعلا برای مدتی همچنان از ویندوز 10 استفاده نمایند، مایکروسافت اعلام نموده عرضه به روزرسانی نوامبر 2021 برای این سیستم عامل را شروع نموده است. مایکروسافت ویندوز 10 را در سال 2015 عرضه کرد که طولانی ترین زمان حضور یک نسخه ویندوز در بازار پیش از عرضه یک نسخه نو محسوب می گردد.

ویندوز 10 محبوب ترین سیستم عامل رایانه شخصی در دنیا بوده و 1.3 میلیارد دستگاه فعال ماهانه از این نرم افزار استفاده می نمایند. مایکروسافت تا سال 2025 به پشتیبانی از ویندوز 10 ادامه می دهد و اعلام نموده اگر رایانه شخصی کاربران نمی تواند ویندوز 11 را اجرا کند و آنها نمی خواهند رایانه نوی خریداری نمایند، می توانند همچنان از ویندوز 10 استفاده نمایند.

مایکروسافت مانند گذشته نصب ویندوز 11 را در دستگاهی که الزامات سخت افزاری برای اجرای این سیستم عامل ندارد، توصیه نمی نماید اما کاربران می توانند چنین ارتقایی را انجام دهند. با این حال باید به خاطر داشته باشند ممکن است نتوانند به روزرسانی ها را در رایانه ای دریافت نمایند که پردازنده آن پشتیبانی نمی گردد.

بر اساس گزارش انگجت، هنگامی که مایکروسافت ویندوز 11 را در چهارم ماه اکتبر عرضه کرد، گفت ارتقاء به این نرم افزار برای همه دستگاه های واجد ارتقاء تا اواسط سال 2022 عرضه خواهد شد. در رایانه های شخصی ویندوز 10 که ویژگیهای سخت افزاری ضروری برای اجرای ویندوز 11 را دارند، قابلیت ویندوز آپدیت به کاربر درباره قابل دسترس بودن این ارتقاء اطلاع می دهد. کاربران بعلاوه می توانند به بخش تنظیمات، سیستم و سپس ویندوز آپدیت مراجعه نموده و قابل دسترس بودن ارتقا به ویندوز 11 برای دستگاهشان را چک نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1825

به "فرایند عرضه ویندوز 11 مایکروسافت سرعت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند عرضه ویندوز 11 مایکروسافت سرعت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید