ساترا و سمپاد تفاهم نامه همکاری منعقد کردند، تمرکز بر سواد فضای مجازی و تنظیم گری اجتماعی دانش آموزان

به گزارش مجله 90 جعبه، سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و سازمـان ملی پرورش استعدادهای درخشـان (سمپاد) تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

ساترا و سمپاد تفاهم نامه همکاری منعقد کردند، تمرکز بر سواد فضای مجازی و تنظیم گری اجتماعی دانش آموزان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ساترا؛ سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و سازمـان ملی پرورش استعداد های درخشـان (سمپاد) در زمینه همکاری های دوجانبه در حوزه دانش آموزان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

بر اساس این تفاهم نامه دو طرف (ساترا و سمپاد) به منظور همکاری در برگزاری جشنواره ها، کارگاه ها و آموزش بهره گیری بهینه از فضای رسانه های هوشمند، تشکیل کارگروه سواد فضای مجازی دانش آموزی، برگزاری کارسوق ها و دوره های دانش آموزی توانمندسازی دانش آموزان و همکاری در اجرای پروژه های تولیدی، پژوهشی و رسانه ای با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

به همین دلیل بهره گیری از ظرفیت امکانات و مراکز نوآوری هر دو مجموعه برای برگزاری همایش ها، مسابقات و کارگاه ها، همکاری در برگزاری جشنواره ها، پژوهش ها، نظرسنجی ها، همکاری های مؤثر در فعالیت های رسانه ای مشترک در حوزه دانش آموزی از جمله تعهدات مندرج ساترا و سمپاد در این تفاهم نامه است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1682

به "ساترا و سمپاد تفاهم نامه همکاری منعقد کردند، تمرکز بر سواد فضای مجازی و تنظیم گری اجتماعی دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساترا و سمپاد تفاهم نامه همکاری منعقد کردند، تمرکز بر سواد فضای مجازی و تنظیم گری اجتماعی دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید