سالانه 40 هزار مشترک به مشترکان گاز البرز اضافه می گردد

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/البرز مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: البرزی ها سالانه شش میلیارد متر مکعب گاز مصرف می نمایند.

سالانه 40 هزار مشترک به مشترکان گاز البرز اضافه می گردد

حسین تقی نژاد در نشست خبری روز سه شنبه 18 شهریور با اشاره به پوشش مناسب گازرسانی در البرز اظهار کرد: در حال حاضر از 17 شهر استان 16 شهر تحت پوشش شبکه گاز واقع شده است.

به گزارش خبرنگاران وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده به زودی شهر آسارا نیز به شبکه سراسری گاز می پیوندد.

وی با اشاره به اینکه دو شهرستان البرز به واسطه اینکه هیچ نقطه بدون گازی ندارند به شهرستان های سبز تبدیل شده اند، اضافه کرد: شهرستان های اشتهارد و فردیس با تکمیل شبکه گازررسانی در مناطق شهری و روستایی جزو مناطق سبز کشور قرار گرفته اند.

این مسئول با اشاره به شرایط گازرسانی روستایی گفت: از 288 روستای استان تا کنون 158 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: البته گازرسانی به 42 روستا در طالقان، هشت روستا در بخش آسارا واقع در جاده کرج - چالوس، چهار روستا در شهرستان ساوجبلاغ و چهار روستا در نظرآباد هم در حال اجرا است.

وی با اشاره به طول شبکه توزیع گاز استان گفت: طول این شبکه بیش از 6000 کیلومتر و سالانه حدود 40 هزار مشترک جدید تحت پوشش شرکت گاز قرار می گیرد.

تقی نژاد با اشاره به مزایای توسعه شبکه های گاز در سطح استان گفت: در سال 94 شمال و غرب کرج دچار قطعی مستمر گاز می شد که اکنون با همت کارشناسان البرزی این مشکل مرتفع شده است.

وی گفت: نگاه ما به طرح توسعه شبکه های گاز، آمایش سرزمینی است و به دنبال توسعه به معنای واقعی با نگاه مالی و زیست محیطی هستیم چرا که باید مصرف انرژی را به سمت فراوری و توسعه پایدار راهنمایی کرد.

این مسئول به میزان گاز مصرفی استان هم اشاره نمود و اضافه کرد: سالانه شش میلیارد مترمکعب گاز در البرز مصرف می گردد که 50 درصدآن در بخش خانگی و 50 درصد دیگر در سایر بخش ها از جمله صنعت و نیروگاهی به مصرف می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز البرز ادامه داد: اکنون 300 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات بخش گاز را به مردم ارائه می دهند ضمن آنکه خدمات الکترونیک نیز توسعه یافته است .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1127

به "سالانه 40 هزار مشترک به مشترکان گاز البرز اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه 40 هزار مشترک به مشترکان گاز البرز اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید