سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟

به گزارش مجله 90 جعبه، در حالی که سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا معتقد است که تیمش قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شده اما فدراسیون والیبال این خبر را رسما اعلام نکرده است.

سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟

به گزارش خبرنگاران، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان لغو شد. تا سرانجام هفته پنجم تیم سایپا تهران با 37 امتیاز صدرنشینی لیگ را در اختیار داشت و به پلی آف صعود نموده بود اما به دلیل نگرانی از شرایط سلامت بازیکنان، فدراسیون کلیه مسابقات والیبال در سال 98 را لغو کرد.

تیم سایپا پس از این تصمیم درخواست داده تا رده بندی بانوان اعلام و قهرمان لیگ برتر مشخص گردد. به همین دلیل مریم هاشمی، سرمربی این تیم می گوید که به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شده اند.

هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص قهرمانی در لیگ بیان نمود: به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شده ایم. وقتی تیمی برای مسابقات قهرمانی باشگاه های بانوان آسیا اعلام آمادگی می نماید و فدراسیون قبول می نماید یعنی آن تیم قهرمان است چون تیم اول لیگ به این مسابقات اعزام می گردد. ضمناًً فدراسیون نامه ای را مبنی بر قهرمانی تیم ما به مدیرعامل باشگاه داده است.

به گزارش خبرنگاران، با این حال فدراسیون والیبال هنوز رسما چیزی را اعلام ننموده است و اگر قرار بر اتمام لیگ است باید شرایط تیم ها را مشخص کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 734

به "سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید