پی سی آر در ملاقات ایران و کره جنوبی قطعی نیست!

به گزارش مجله 90 جعبه، انجام تست پی سی آر در ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، قطعی نیست و صرفا تا کنون تنها شرط قطعی، تزریق 2 دز واکسن کروناست.

پی سی آر در ملاقات ایران و کره جنوبی قطعی نیست!

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از سری رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، قرار است 20 مهر در استادیوم آزادی برگزار گردد و به همین منظور حضور دیدنگران در این مسابقه با شروط خاصی همراه شده است.

چندی پیش علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام نمود 10 هزار دیدنگر به شرط تزریق 2 دُز واکسن کرونا، با ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می توانند در استادیوم آزادی شاهد بازی ایران و کره جنوبی باشند.

با این وجود به تازگی غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نمود که شروط حضور دیدنگران در ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، تزریق 2 دز واکسن کرونا و هم انجام تست پی سی آر است.

بر اساس اطلاع خبرنگار خبرنگاران تا به امروز صرفا تزریق 2 دُز واکسن کرونا برای افرادی که تمایل دارند این مسابقه را در استادیوم آزادی دیدن نمایند قطعی شده و در رابطه با انجام تست پی سی آر هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و به احتمال زیاد حضور در این مسابقه به انجام تست پی سی آر منوط نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1736

به "پی سی آر در ملاقات ایران و کره جنوبی قطعی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پی سی آر در ملاقات ایران و کره جنوبی قطعی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید