سرمایه&zwnjگذاری در استرالیا، تصمیمی سخت اما درست!

به گزارش مجله 90 جعبه، سرمایه گذاری در استرالیا، یکی از محبوب ترین را ه های کسب اقامت استرالیا است که از این طریق متقاضی می تواند همراه خانواده خود به استرالیا مهاجرت کند و مدت زمان صدور این ویزا کوتاه تر از باقی ویزاهاست.

سرمایه&zwnjگذاری در استرالیا، تصمیمی سخت اما درست!

اگر قصد دارید بقیه عمر خود را در کشور دیگری بگذرانید کشور پهناور استرالیا می تواند اولین گزینه شما باشد.

زیرا اقتصاد قوی استرالیا این کشور را به یکی از مقاصد محبوب جهان تبدیل نموده است. در حالی که بسیاری از کشورهای تراز اول جهان به واسطه کرونا به بحران اقتصادی دچار شده اند، استرالیا در این دوران نیز به واسطه اقتصاد پر قدرت خود آسیب چندانی ندیده است.

نرخ پایین بیکاری، میزان بالای رضایت مندی شهروندان استرالیایی و کیفیت خوب زندگی، حاکی از آن است که این کشور چند فرهنگی و مهاجر پذیر استاندارهای مناسبی برای داشتن یک آینده امن و باکیفیت را برای شهروندانش به ارمغان آورده است.

همه این عوامل سبب شده است که افراد بسته به اهداف زندگی و شرایط اقتصادی شان شانس خود را برای اخذ اقامت این کشور امتحان نمایند؛ که در این میان اخذ ویزای سرمایه گذاری در استرالیا به دلایلی که بالا اشاره نمودیم بسیار پر هوادار است.

چرا استرالیا را برای سرمایه گذاری انتخاب کنم؟

سرمایه گذاری در استرالیا باعث می گردد شما حمایت دولت این کشور را داشته باشید زیرا استرالیا به سرمایه گذاران و کارآفرینان خود اهمیت فراوانی می دهد و همچنین این کشور دارای تعداد بسیار زیادی نیروی کار ماهر و تحصیل نموده است که می تواند به پیشرفت و ترقی کسب و کار شما یاری شایانی نماید.

آنالیز شرایط اقتصادی این کشور حاکی از رشد اقتصادی مثبت طی سالیان متوالی است که به شما اطمینان می دهد که سرمایه گذاری در استرالیا انتخاب درستی است. همچنین سود سرمایه گذاری در استرالیا در صورت آشنایی با بازار خرید و فروش سهام، بدون شک می تواند زندگی شما را دگرگون نماید.

سود سرمایه گذاری در استرالیا چقدر است؟

سود سرمایه گذاری در این کشور بستگی به عملکرد گزینه هایی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید دارد، زیرا تحت تأثیر طیف وسیعی از عوامل قرار می گیرد. اما به طور کلی، گزینه سرمایه گذاری با ریسک بالاتر در بازه زمانی طولانی مدت باید بازده بهتری نسبت به ریسک کم داشته باشد.

در ادامه چندین گزینه برای سرمایه گذاری در این کشور به شما معرفی خواهیم کرد و اگر بتوانید در این زمینه ها فعالیت کنید، می توانند سالانه 10 درصد بازده داشته باشند: سهام، طلا، املاک، سرمایه گذاری با درآمد ثابت.

سود سرمایه گذاری در استرالیا در حوزه های املاک و همچنین اوراق قرضه بسیار زیاد است. این به این معنی نیست که اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید دیگر جایی برای پیشرفت در استرالیا ندارید، برعکس شما هم می توانید سود سرمایه گذاری در استرالیا را دریافت کنید. شاید یکی از نکات مثبت مهاجرت به استرالیا این باشد که همین کسب و کارهای کوچک نیز سود دریافت می نمایند و اینطور نیست که تنها صاحبین مشاغل عظیم بتوانند دارایی های خود را افزایش دهند.

دلایل محبوبیت ویزای سرمایه گذاری استرالیا چیست؟

اگر بخواهیم دلایل عمده مهاجران را در انتخاب استرالیا برای سرمایه گذاری بگوییم به موارد زیر می توان اشاره نمود:

1. امکان اقامت چهار الی شش سال به وسیله اخذ ویزای 188 استرالیا

2. عدم الزام نمره زبان انگلیسی

3. محدوده پایین سرمایه گذاری نسبت به دیگر ویزاهای سرمایه گذاری مشابه در سایر کشورها

4. امکان اخذ ویزای 188 استرالیا صرفا به وسیله ارائه سوابق کسب و کار و سوابق اقتصادی

5. امکان رفت و آمد به کشور استرالیا بدون محدودیت در زمان اقامت، امکان اشتغال و تحصیل برای دارندگان این نوع ویزا، امکان افتتاح انواع حساب های بانکی

6. بدون احتیاج به انتقال سرمایه قبل از اخذ ویزای کارآفرینی

شما با سرمایه گذاری در استرالیا به وسیله ویزای 188 می توانید اقامت این کشور را برای 4 سال و سه ماه به دست آورید و زمانی که وارد خاک استرالیا شدید تا 2 سال اول فرصت دارید سرمایه خود را به استرالیا انتقال دهید و بیزینس خود را شروع کنید.

پس از دو سال اگر شرایط ویزای 188 را رعایت نموده باشید و بیزینس شما زیان ده نبوده باشد، می توانید برای اقامت دائم و ویزای 888 اقدام کنید.

گروه وکلای مهاجرتی پاسارگاد با سابقه ای درخشان و نرخ موفقیت بسیار بالا در زمینه اخذ ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا آماده ارائه خدمات مهاجرتی به شماست و می توانید همین حالا برای اولین مشاوره رایگان در زمینه ویزای سرمایه گذاری با ما در ارتباط باشید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1280

به "سرمایه&zwnjگذاری در استرالیا، تصمیمی سخت اما درست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه&zwnjگذاری در استرالیا، تصمیمی سخت اما درست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید