سرمربی تیم والیبال بانوان امید ایران: کیفیت لیگ پایین بود، به زور 6 تیم جمع شد

به گزارش مجله 90 جعبه، سرمربی تیم والیبال بانوان امید ایران گفت: کیفیت لیگ خوب نبود، به زور 6 تیم برای بازی در لیگ جور کردند و مثل قبل تیم های اول و دوم معین بودند.

سرمربی تیم والیبال بانوان امید ایران: کیفیت لیگ پایین بود، به زور 6 تیم جمع شد

مریم هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص بازی هفته پایانی لیگ برتر با پیکان اعلام کرد: بازی خوبی بود، ما با تیم قهرمان بازی داشتیم و سن و سال بازیکنانمان کمتر بود و همه در حد جوانان و سال اول تیم امید هستند. ست اول خیلی خوب بودند اما ست های دوم و سوم زورشان به بچه های ملی پوش نرسید. امیدوارم در سال های آینده آنها نیز به خوبی بازیکنان تیم پیکان ظاهر شوند.

او در ادامه به کیفیت لیگ برتر اشاره نمود و گفت: در کل لیگ سال جاری کیفیت خوبی نداشت و با فشار و زور 6 تیم جور شد که در لیگ باشند و از اول تیم های اول و دوم معین بودند. امیدوارم با اتفاقاتی که افتاده و با حضور خانم زبردست سال آینده لیگی پویاتر و با برنامه ریزی که تفکر پشتش باشد، داشته باشیم.

هاشمی در خصوص تیم پیکان گفت: خیلی دوست داشتم پیکان قهرمانان گردد. والیبال همین است تیمی با چند پوئن جابه جایی ممکن است قهرمان نگردد، اما از نظر کیفی تیم های پیکان و ذوب آهن تیم های خوب، باسابقه و با تجربه ای هستند. از دید من هر دو تیم اول شدند. در حد دو پوئن شاید لفظی اول و دوم باشند اما از نظر من هر دو قهرمان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 15

به "سرمربی تیم والیبال بانوان امید ایران: کیفیت لیگ پایین بود، به زور 6 تیم جمع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم والیبال بانوان امید ایران: کیفیت لیگ پایین بود، به زور 6 تیم جمع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید