سری A هجده تیمی می گردد، محدودیت هایی برای تعداد بازیکنان تیم های ایتالیایی

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران: فدراسیون فوتبال ایتالیا در نظر دارد تعداد تیم های حاضر در لیگ دسته اول این کشور را به 18 تیم کاهش دهد.

سری A هجده تیمی می گردد، محدودیت هایی برای تعداد بازیکنان تیم های ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون ایتالیا از تمایل خود و همکارانش برای ایجاد بعضی اصلاحات در اساسنامه لیگ دسته اول فوتبال این کشور (سری A) از جمله کاهش تعداد تیم های حاضر در این لیگ از 20 تیم به 18 تیم و همچنین محدود کردن فهرست بازیکنان تیم های حاضر در این لیگ به 25 بازیکن اطلاع داد.

علاوه بر سری A، تاوکیو میخواهد در لیگ های دسته دوم و سوم فوتبال ایتالیا هم تغییراتی را اعمال کند که تعداد بازیکنان هر تیم را به 25 تیم محدود و آنها را به گنجاندن حداقل چهار بازیکن بومی ملزم می نماید.

تاوکیو با تأکید بر اینکه اصلاحات در نظر گرفته شده به فوتبال ایتالیا برای فرار از مسائل اقتصادی یاری خواهد نمود، در جمع خبرنگاران گفت: اینکه سال ها در یک سیکل به دور خود بچرخیم و هیچ کار بنیادی انجام ندهیم بی فایده است. منطقی که ما در پس کاهش تعداد تیم های حاضر در لیگ دنبال می کنیم، افزایش منابعی است که به هر تیم تعلق می گیرد. مخفی کردن این واقعیت که شرایط اقتصادی لیگ فوتبال ایتالیا وضعیت جالبی ندارد، بی فایده است.

رئیس 71 ساله فدراسیون فوتبال ایتالیا اضافه کرد: طرح ما یک طرح جامع و اصلاح شده برای سری A، سری B و لگاپروست. تغییراتی که ما در نظر داریم در یک بازه زمانی سه ساله اعمال خواهند شد. طرح کاهش تعداد تیم های حاضر در لیگ را به تدریج و از فصل آینده شروع می کنیم. در عرض دو یا سه سال باشگاه ها ملزم به پیروی از قوانین جدید خواهند بود تا بتوانند مخارج خود را کنترل نمایند و ارزش بیشتری برای بازیکنانی که محصول آموزشگاه های فوتبال هستند، قائل باشند. این طرح به تدریج اجرایی خواهد شد اما همین حالا هم تیم هایی که در رقابت های اروپایی حضور دارند ملزم به اجرای چنین برنامه هایی هستند.

فدارسیون فوتبال ایتالیا در حالی به 18 تیمی کردن سری A تمایل دارد که این لیگ در چهار مقطع که آخرین آن از سال 1988 تا 2004 بود به صورت 18 تیمی برگزار می شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 305

به "سری A هجده تیمی می گردد، محدودیت هایی برای تعداد بازیکنان تیم های ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A هجده تیمی می گردد، محدودیت هایی برای تعداد بازیکنان تیم های ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید