سهرابی: شکایت باشگاه تراکتور در پرونده کنستانت در CAS ثبت شده است، مشکل دژاگه برای بازگشت لغو پروازها است

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز تاکید کرد شکایت این باشگاه در پرونده کوین کنستانت، در دادگاه CAS ثبت شده و خطری سرخپوشان تبریزی را تهدید نمی کند.

سهرابی: شکایت باشگاه تراکتور در پرونده کنستانت در CAS ثبت شده است، مشکل دژاگه برای بازگشت لغو پروازها است

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

میر معصوم سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شایعه محرومیت جابجاییی باشگاه تراکتور به دلیل شکایت کوین کنستانت، گفت: این موضوع شایعه است. کمیته تعیین شرایط فیفا در همان ابتدا حکم خود را به باشگاه داده بود که ما مطابق آن حکم به دادگاه CAS شکایت کردیم. این دادگاه هم شکایت ما را پذیرفت و حتی مبلغ ورودی دادگاه CAS را نیز پرداخت کردیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال چند وقت پیش یک نامه ای با امضای دبیرکل فدراسیون به ما ارسال کرده بود که طبق آن ما از تاریخ 24 تا 28 اردیبهشت برای اعتراض به دادگاه CAS زمان داشتیم. همان زمان هم ما به فدراسیون نامه زدیم که ما در تاریخ 24 اردیبهشت شکایت خودمان را در دادگاه CAS ثبت کرده ایم، اما متاسفانه نامه ما در اختیار امور بین الملل فدراسیون فوتبال قرار نگرفته بود و همین موضوع باعث ایجاد این شایعه شد ولی همانطور که گفتم مسئله ای وجود ندارد و شکایت ما در دادگاه CAS ثبت شده است. حتی شما می توانید به سامانه جابجایی باشگاه ها هم بروید و نگاه کنید. آنجا تعیین است که پنجره جابجایی باشگاه تراکتور باز است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره بحث بازگشته اشکان دژاگه و دو بازیکن خارجی تیم تراکتور (حمزاوی و جفرسون یوری) به تمرینات توضیح داد: ما برای دو بازیکن خارجی مان بلیت تهیه کردیم. اشکان دژاگه هم مشکل پرواز از کشور آلمان را دارد. متاسفانه هنوز پرواز کشورهای مختلف برقرار نشده است. نه تنها ما بلکه همه باشگاه ها در مورد بازیکنان خارجی این مشکل را دارند. بازیکنان خارجی اکثرا از ترکیه به ایران می آیند و هنوز فرودگاه ترکیه بسته است. تنها مشکل ما همین است و امیدواریم زودتر این مشکل برطرف و بازیکنان به کشور برگردند.

سهرابی در مورد آغاز مجدد تمرینات تیم های لیگ برتری نیز اعلام کرد: برای اظهار نظر در این مورد باید چند روز صبر کنیم تا تمرینات آغاز شود و ببینیم چه اتفاقی می افتد. باید پروتکل های بهداشتی را هم مطالعه کنیم و ببینیم می شود آنها را در تمرینات رعایت کنیم یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 934

به "سهرابی: شکایت باشگاه تراکتور در پرونده کنستانت در CAS ثبت شده است، مشکل دژاگه برای بازگشت لغو پروازها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: شکایت باشگاه تراکتور در پرونده کنستانت در CAS ثبت شده است، مشکل دژاگه برای بازگشت لغو پروازها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید