تور اروپا ارزان: صاعقه ای شبح مانند، بر فراز اروپا رویت شد

به گزارش مجله 90 جعبه، توماس پسکت، فضانورد فرانسوی صاعقه ای درخشان با هاله ای از نور آبی را در لایه های بالایی جو بر فراز اروپا مشاهده کرد.

تور اروپا ارزان: صاعقه ای شبح مانند، بر فراز اروپا رویت شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از archyde، توماس پسکت فضانورد آژانس فضایی اروپا، که در ایستگاه فضایی بین المللی اقامت داشت، از رویدادی درخشان در ارتفاع 400 کیلومتری زمین عکس گرفت و آن را توصیف کرد و گفت: گویی یک بمب کبالت منفجر شد، با این حال این نور آبی ترسناک هیچ آسیبی به ما نرساند.

وی در این باره تاکید نمود که این پدیده به عنوان رویداد درخشان گذرا شناخته می گردد؛ پدیده ای شبیه به صاعقه که به سمت بالا در جو فوقانی دیده می گردد. فضانورد فرانسوی در توصیف این پدیده گفت: این رویداد شبیه یک شبح ملایم بود، اما در واقع یک پدیده زیبا است که گاهی از ایستگاه فضایی بین المللی قابل مشاهده است.

طی اظهاراتی که در فلیکر بیان شد، این فضانورد شگفتی خود را از این نور آبی اعلام کرد و گفت: دانشمندان به منظور یافتن دلایل علمی، این پدیده را به وسیله خلبانان کنترل کردند. لازم به ذکر است که ما پس از چند سال می توانیم تأیید کنیم که این رویداد فریبنده واقعی است و آیا می تواند بر آب و هوا تأثیر بگذارد یا خیر. او بعلاوه گفت که موقعیت ایستگاه فضایی برای چنین مشاهداتی مناسب است، زیرا بر فراز خط استوا قرار گرفته است و در آنجا رعد و برق بیشتر است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1856

به "تور اروپا ارزان: صاعقه ای شبح مانند، بر فراز اروپا رویت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: صاعقه ای شبح مانند، بر فراز اروپا رویت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید