هواداران استارفیلد سفینه های فضایی جنگ ستارگان، مس افکت و غیره را بازسازی کردند

به گزارش مجله 90 جعبه، استارفیلد بالاخره پس از مدت ها انتظار در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و بسیاری از بازیکنان اکنون با سیستم خلق شخصیت و سفینه بازی سروکله می زنند. در این میان افراد خلاق تر در میان هواداران استارفیلد پیروز شده اند تا چیزهای عجیبی با سیستم شخصی سازی سفینه فضایی بسازند و در واقع بعضی از مشهورترین سفینه ها از فیلم ها، سریال ها و دیگر بازی ها را بازسازی نموده اند.

هواداران استارفیلد سفینه های فضایی جنگ ستارگان، مس افکت و غیره را بازسازی کردند

هواداران جنگ ستارگان می توانند حسابی خشنود باشند زیرا سفینه میلینیوم فالکون (Millennium Falcon) بازسازی شده در بازی حسابی سروصدا به پا نموده است. در زیر می توانید نسخه های مختلفی که از این سفینه به وسیله بازیکنان ساخته شده را مشاهده کنید.

یکی دیگر از بازیکنان نسخه ای مالی تر از این کشتی را طراحی نموده است که در نوع خود جالب است.

هرچند این تنها کشتی از سری جنگ ستارگان نیست که بازیکنان به آن عشق نشان داده اند. یکی دیگر از بازیکنان، یک Republic Cruiser مجذوب نماینده را با جزئیات بالا طراحی نموده و آن را کشتی مورد علاقه خود از این سری نامیده است. او در ادامه بیان نموده که در اطراف مریخ، نئون و نیو آتلانتیک پرواز نموده تا قطعات مورد احتیاج خود را بخرد.

یکی دیگر از هواداران Planet Express را از سریال انیمیشنی Futurama بازسازی نموده است.

بدیهی است که بازیکنان سفینه هایی را از دیگر بازی هایی که در فضا جریان دارند نیز بازسازی می نمایند. در اینجا سفینه محبوب Normandy SF-2 از سری بازی های مس افکت نیز بازسازی شده است.

وسایل نقلیه موجود در سری هیلو همیشه محبوب بوده اند و این در خصوص UNSC Pelican نیز صدق می نماید. یکی از بازیکنان نه تنها این وسیله را بازسازی نموده بلکه راهنمای ساخت آن را نیز در دسترس قرار داده است.

در اقدامی جالب، یکی از بازیکنان اتوبوس مشهور سریال انیمیشنی اتوبوس مدرسه جادویی را بازسازی نموده است.

در نهایت یکی از جالب ترین کشتی های ساخته هواداران، Frankfurter است که به سفینه خاصی از دیگر آثار فضایی مربوط نمی گردد و سازنده آن ظاهرا از سوسیس فرانکفورتر برای ساخت آن الهام گرفته است.

بازی استارفیلد هم اکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2209

به "هواداران استارفیلد سفینه های فضایی جنگ ستارگان، مس افکت و غیره را بازسازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران استارفیلد سفینه های فضایی جنگ ستارگان، مس افکت و غیره را بازسازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید