ظریف با وزیر امور خارجه عمان ملاقات کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران (پانا) - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در چارچوب سفر به کشورهای منطقه به عمان سفر نموده است بعد از ظهر امروز با بدر بن حمود البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان ملاقات و در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو و گفتگو پرداخت.

ظریف با وزیر امور خارجه عمان ملاقات کرد

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در چارچوب سفر به کشورهای منطقه به عمان سفر نموده است بعد از ظهر امروز با بدر بن حمود البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان ملاقات و در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو و گفتگو پرداخت.

ظریف در این ملاقات با مرور بر موضوعات مهم روابط دو کشور در حوزه های سیاسی، مالی و مسائل منطقه، از کوشش سلطنت عمان در ایفای نقش مثبت در موضوعات مرتبط با جمهوری اسلامی ایران قدر دانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز خرسندی از فرایند مثبت بوجود آمده در حوزه همکاری های مالی و تجاری، بر ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات کمیسیون مشترک همکاری های مالی دو کشور تاکید و با توجه به برگزاری دور نوزدهم این کمیسیون در آینده نزدیک، ابراز امیدواری کرد همکاری های دو کشور در این حوزه با مکانیسم های مورد توافق برای حصول به سطح مطلوب تری از همکاری های مالی و تجاری از تحرک مطلوب تری برخوردار گردد.

بدر بن حمود البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان نیز در این ملاقات با ابراز خرسندی از همکاری های دوکشور در حوزه های مختلف، گسترش همکاری های دو کشور را خواهان شد.

همکاری در حوزه های حمل و نقل و ترانزیت، در سطوح دو جانبه و چند جانبه، همکاری های قضایی، استرداد مجرمین و تبادل زندانیان، از دیگر موضوعات مورد گفتگوی دو وزیر امور خارجه در این ملاقات بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1503

به "ظریف با وزیر امور خارجه عمان ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف با وزیر امور خارجه عمان ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید