تور ارزان آلمان: فلیک: یواخیم لو معمار فوتبال آلمان است، او برترین مربی ملی است که تا به امروز داشته ایم

به گزارش مجله 90 جعبه، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از سرمربی پیشین مانشافت تمجید ویژه ای کرد و او را برترین مربی تاریخ این تیم دانست.

تور ارزان آلمان: فلیک: یواخیم لو معمار فوتبال آلمان است، او برترین مربی ملی است که تا به امروز داشته ایم

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، هانسی فلیک که بین سال های 2006 تا 2014 دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود و بعد از حضوری پیروز در بایرن مونیخ، تابستان اخیر و پس از مسابقات یورو 2020 به طور رسمی جانشین یواخیم لو در مانشافت شد، در گفت وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال آلمان درباره این مربی آلمانی که قرار است پیش از بازی پنجشنبه آلمان با لیختن اشتاین در مرحله انتخابی جام دنیای 2022 مورد تقدیر قرار بگیرد، گفت: یواخیم لو به فوتبال آلمان ایده ای داد که طی چندین سال در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است. او معمار فوتبال آلمان است و برترین مربی ملی است که تا به امروز داشته ایم.

وی اضافه نمود: ما می خواهیم با ارائه نمایشی خوب مقابل لیختن اشتاین در شهر ولفسبورگ، وداعی مناسب با یواخیم داشته باشیم. اگر یواخیم برای همکاری با من تماس نمی گرفت، زندگی ام به راستا بسیار متفاوتی می رفت. یواخیم لو برای من یک تغییر دهنده بود و همیشه از این بابت بسیار سپاسگزار خواهم بود. او همیشه اعتماد زیادی به تیمش داشت و همیشه به من آزادی عمل می داد. لو همیشه مقابل همه فشارهایی که به او وارد می شد، باوقار بود.

فلیک که از زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی آلمان، پنج برد متوالی برای این تیم به ارمغان آورده و رکورد صد درصد پیروزی را به ثبت رسانده، تیم تحت هدایتش در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام دنیای 2022 در منطقه اروپاست و صعودش به مرحله پایانی این رقابت ها را قطعی نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1803

به "تور ارزان آلمان: فلیک: یواخیم لو معمار فوتبال آلمان است، او برترین مربی ملی است که تا به امروز داشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: فلیک: یواخیم لو معمار فوتبال آلمان است، او برترین مربی ملی است که تا به امروز داشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید