قراداد بازی با اروگوئه و سنگال امضا شد

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران (پانا) - جلسه امروز دراگان اسکوچیچ با مسئولان فدراسیون فوتبال با خبرهای خوشی برای او همراه بود.

قراداد بازی با اروگوئه و سنگال امضا شد

جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی امروز برگزار گردید.

در این جلسه که در محل آموزشگاه ملی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، برنامه های تیم ملی در اردوی شهریورماه مورد آنالیز نهاده شد.

بعلاوه در این جلسه با اعلام حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال، بحث های اقتصادی و قراردادی کادر فنی تیم ملی حل شده است تا اسکوچیچ و دستیارانش در اردو و فیفادی پیش رو دغدغه قرارداد را نداشته باشند.

در این جلسه احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر خوب دیگری هم برای اسکوچیچ داشت تا این مربی دیگر نگران مشکل اقتصادی در راه اردوها و بازی های تدارکاتی نباشد.

اصولی اظهار داشت که بخشی از بودجه 40 میلیاردی مجلس برای فوتبال به حساب فدراسیون واریز شده و رایزنی برای وصول مبلغ به جای مانده ادامه دارد.

بعلاوه در این جلسه اعلام شد که قرارداد دو بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال در فیفادی سپتامبر به صورت رسمی امضا شده است تا انجام این دو مسابقه قطعی شود.

بر اساس برنامه اسکوچیچ، اردوی تیم ملی فوتبال از 20 شهریور با حضور بازیکنان داخلی شروع می شود و تیم ملی در 26 شهریور در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امید می رود.

در ادامه تیم ملی فوتبال روز 27 شهریور راهی اتریش می شود و در روزهای اول و پنجم مهر دو بازی تدارکاتی به ترتیب با تیم های اروگوئه و سنگال انجام می دهد.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان طبق برنامه روز ششم مهر به ایران باز می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2046

به "قراداد بازی با اروگوئه و سنگال امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراداد بازی با اروگوئه و سنگال امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید