قسمت سوم هم گناه؛ امشب یه جوریه...

به گزارش مجله 90 جعبه، قسمت سوم سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی، دوشنبه 19 اسفند ماه 1398 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت سوم هم گناه؛ امشب یه جوریه...

در قسمت سوم هر یک از اعضای خانواده صبوری مثل همواره با مسائل زندگی خودش دست و پنجه نرم می نماید. فریده از کار های آرمان حرص می خورد و امین برادرش را از عیاشی هایش به خانه می آورد تا مادرش را آرام کند. فرید به فکر ازدواج سیما است و خواستگاری که برایش پیدا شده را جدی می گیرد، اما سیما نمی خواهد تن به ازدواج بدهد و این خواستگارش را هم مثل قبلی ها دست به سر می نماید.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت سوم سریال هم گناه اینجا کلیک کنید

همه مثل قبل در حال گذران زندگی شان هستند، اما در جایی از ذهنشان می دانند که پیدا شدن پیمان و مرگ لیلا آتشی زیر خاکستر را دوباره شعله ور می نماید.

فریبرز باز هم به وسیله پرویز به سراغ پیمان می رود. پیمانی که او هم از لحظه تماشا پدرش خواب خوراک نداشته و هر چه گذشته را هم با مادرش به میان گذاشته است. پیمان حاضر به حرف زدن با پدرش نمی گردد، اما وقتی فریبرز او را تعقیب می نماید هم مانع او نمی گردد، تا این که...

هم گناه با سرعت میانه و با حوصله ملودرام های تلویزیونی داستانش را پیش می برد. در این سه قسمت نه اتفاق ویژه ای می افتد و نه صحنه خاصی پدید می آید. به محض این که شخصیت ها برای مخاطب تعریف می شوند بخش زیادی از کنش ها قابل پیش بینی می شوند.

اما این ها ویژگی های بدی نیست. رازی در زندگی یک خانواده با اصل و نسب ایرانی و خرده اتفاق هایی با رگه های مسائل اجتماعی روز و با تاکید بر تفاوت سبک زندگی جوانان و خانواده هایشان، موضوعاتی است که پیش تر هم در سریال های ایرانی دیده شده است و نمونه های خوب و بد زیادی هم داشته است.

حال هم گناه می تواند از نمونه های خوب این سبک سریال سازی باشد. هر آن چه که ضروری است را هم برای رسیدن به این مهم در اختیار دارد. فیلمنامه ای میانه، بازیگرانی با کیفیت و فراوری و ساختی استاندارد؛ و از همه مهم تر نداشتن رقیب جدی و پخش در دوره ای که مخاطبان زیادی به علت شرایط اجتماعی پیش آمده و تعطیلات حداقل حدود یک ماه و نیمه به سمت شبکه های نمایش خانگی هجوم آورده اند.

هم گناه بدون حاشیه خاص برای مخاطب عام و برای طبقه میانه ایرانی ساخته شده است و توان جذب آن ها و سرگرم کردنشان را هم دارد. آن چه که در کامنت های پر تعداد مربوط به این سریال به چشم می خورد هم نشان از رضایت بیننده ها و مخاطبان آن دارد. مخاطبانی که خیلی ذوق زده نیستند، اما با خیال راحت به تماشای سریالی می نشینند که می دانند به شعورشان توهین نمی نماید و تا حدود زیادی هم برای جلب رضایتشان کوشش می نماید

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1709

به "قسمت سوم هم گناه؛ امشب یه جوریه..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت سوم هم گناه؛ امشب یه جوریه..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید