قلعه متحرک هاول به چاپ دوم رسید

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ وقتی در دنیای داستان های فانتزی پای جادو به میان بیاید همه چیز به هم می ریزد. حتی فاصله راه ها و سال ها، فاصله جوانی و پیری، فاصله دوست داشتن و تنفر. داستان قلعه متحرک هاول پازلی است که جادو هزارتکه اش نموده و تنها راه درست شدنش این است که سوفی، دختر نوجوان یتیم تا قلعه هاول بلنگد و با جادوی خواستن و توانستن اش همه چیز را دوباره به هم وصل کند.

قلعه متحرک هاول به چاپ دوم رسید

از این رمان، انیمه ای ژاپنی نیز به کارگردانی هایائو میازاکی، انیماتور مشهور ژاپنی در سال 2004 اقتباس و ساخته شده است که توانست داستان سوفی، هاول و قلعه اش را بیشتر از قبل در دل بچه ها و نوجوانان دنیا جای دهد.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

دری سیاه و بزرگ در دیوار سیاه روبه روی سوفی بود و او به سرعت به طرف در می شلید. قلعه از نزدیک زشت تر از همواره بود؛ زیادی بلند بود و شکل منظمی هم نداشت. و تا جایی که چشم سوفی در آن تاریکی که هر لحظه بیشتر هم می شد می دید، از آجرهایی سیاه و درشت مثل زغال ساخته شده بود و تک تک این آجرها در شکل و مقدار با هم فرق می کردند..

کتاب های پرنده آبی (واحد کودک ونوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) چاپ دوم کتاب قلعه متحرک هاول به قلم دایانا وین جونز با ترجمه نیلوفر رحمانیان را در 388 صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای 94 هزار تومان منتشر و روانه بازار نشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2160

به "قلعه متحرک هاول به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه متحرک هاول به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید