مشهد سال جاری میزبان رقابت های کبدی آسیایی شد

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس آذرماه سال جاری میزبان رقابت های کبدی قهرمانی آسیا است.

مشهد سال جاری میزبان رقابت های کبدی آسیایی شد

از سفر با تور سریلانکا لحظه آخر به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

محمدرضا سعیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: رقابت های آسیایی کبدی که قرار بود به مناسبت مشهد 2017 در امسال در فروردین ماه برگزار گردد در اول آذرماه برگزار می گردد.

وی توضیح داد: دلیل لغو برگزاری مسابقات تداخل این رقابت ها با مسابقات لیگ دنیای در هند بود که برای برگزاری این رقابت ها تمام کوشش خود را انجام دادیم.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: از خراسان رضوی دو نماینده از استان در لیگ برتر بانوان حضور دارند اما در بخش آقایان به دلیل مسائل اقتصادی تیم از استان در لیگ برتر حضور ندارد و هیئت توان تامین هزینه ها را ندارد.

سعیدی گفت: در استان وزشکار مستعد رشته کبدی فراوان است و شهرستان ها استان پیشرفت خوبی داشته و تربت جام از نظر ظرفیت تیم داری، در سطح کشور است.

سعیدی با بیان این که برای نخستین بار تیم های ملی بانوان کشورهای اسلامی نیز در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد، گفت: برگزاری رقابت های آسیایی در مشهد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از معتبرین مسابقات در دنیا به شمار می رود. در این رقابت ها 6 تیم دنیا حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 558

به "مشهد سال جاری میزبان رقابت های کبدی آسیایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد سال جاری میزبان رقابت های کبدی آسیایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید