معرفی تعدادی از جذاب ترین نقاط کمتر شناخته شده چین

به گزارش مجله 90 جعبه، کشور چین از جمله کشورهایی بوده که مناطق و جاذبه های دیدنی بسیاری داشته و هر سال گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان خود را به این کشور می رسانند تا بتوانند شخصا در میان جاذبه های کمتر شناخته شده چین گردش نمایند. شاید، اگر از مردمش در خصوص دیدنی هایش سوال کنید، دیوار عظیم چین یا شهر ممنوعه را به شما معرفی نمایند. اما، آیا واقعا کشور عظیمی همچون چین فقط دارای چند مکان گردشگری اندک است؟ برای یافتن پاسخ مناسب، در مقاله جذاب ترین نقاط کمتر شناخته شده چین با ما همراه شوید تا کمی از مناطق ناشناخته در چین برایتان سخن بگوییم.

معرفی تعدادی از جذاب ترین نقاط کمتر شناخته شده چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بیشتر بخوانیدحقایقی خارق العاده از دیوار عظیم چین | نکات جالبی درباره دیوار چینشهر ممنوعه چین | مجموعه ای از قصرهای قدیمی چوبی

شهر میجیاوو

جالب است بدانید، این شهر با عنوان شهرچای معروف بوده و زندگی مردم این منطقه متمرکز بر چای است به طوریکه اطراف شهر با مزارع چای لانگجینگ پوشش داده شده اند. در کشور چین، فراوری و مصرف چای آداب و رسوم ویژه ای دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتیکه تمایل دارید، بیشتر در خصوص تاریخچه فراوری چای بدانید، می توانید در مراسم های مصرف چای شرکت نموده و از چای محلی و مرغوب آنها نوش جان فرمایید. در این مورد از مناطق ناشناخته در چین، بیش از 160 چایخانه وجود داشته که سر زدن به تعدادی از آنها می تواند در زمینه آشنایی شما با تاریخچه فراوری و مصرف چای، مثمر ثمر واقع گردد.

شهر هانگژو

این شهر معمولا به بهشت زمین معروف است و از زیباترین شهرهای کشور چین. این مورد از جاذبه های کمتر شناخته شده چین دارای باغ های دیدنی بسیاری بوده و همچنین، در قسمت غربی یک دریاچه وجود دارد که توسط یونسکو تحت عنوان میراث فرهنگی دنیای به ثبت رسید. در این شهر زیبا، معابد و قلعه های دیدنی بسیاری وجود دارند که علاوه بر آنها، می توانید به موزه های ملی چای و ابریشم سری بزنید و در اطراف به گردش و تفریح بپردازید.

شهر سوچو

یکی دیگر از جذاب ترین نقاط کمتر شناخته شده چین، شهر سوچو بوده که معمولا آن را به عنوان شهر کانال می شناسند، چرا که در فضای شهر، کانال و پل هایی با پایه های قوس دار دیده می شوند که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند. جالب است بدانید که این شهر مقصد مناسبی جهت سفر و گردش هست. شهر سوچو چیزی نزدیک به 50 باغ کلاسیک را در دل خود جای داده و ویژگی های تاریخی بسیاری دارد.

شهر کایپینگ

شهر کایپینگ یکی از مناطق ناشناخته در چین بوده که به عنوان محل ترکیب شدن اقوام و فرهنگ ها معرفی گردید. این شهر در قرن بیستم میلادی به عنوان پناهگاهی برای مهاجران بود بگونه ای که افراد زیادی از جنوب شرقی آسیا یا حتی اروپا به این شهر مهاجرت کردند. به همین جهت، در آن افراد زیادی با فرهنگ و آداب و رسوم گوناگون زندگی می نمایند.

شهر شانگلی

این شهر در چین بگونه ای است که شما با قدم زدن در آن، احساس می کنید که زمان توقف نموده و شما را به گذشته برده است. در این شهر 8 پل سنگی مشهور وجود دارند که گشت و گذار در اطراف آنها می تواند لذت بخش باشد. در اطراف و حاشیه جاده های سنگفرش بازرگانی، مغازه هایی وجود دارند که در آنها هنرهای دستی افراد برای فروش گذاشته می شوند. بد نیست بگوییم که این جاده، بازمانده ای از جاده ابریشم است.

حتما بخوانیدجاده ابریشم در کجا قرار گرفته است، سوالی مهم و تاریخی برای دنیا

شهر پانیو

این شهر یکی از جلوه های تمدن و طبیعت در کنار یکدیگر است. در شهر پانیو شما می توانید، از باغ های خاندان سلطنتی دیدن کنید و در اطراف و آنها به گشت و گذار بپردازید. همچنین، می توانید از تماشای عظیمترین پارک گل آفتابگردان و شهر گلها فیض ببرید.

شهر فوشان

در این شهر هنرهای بومی بسیاری به چشم می خورند که از نمونه هایشان می توان به کوره باستانی نانفنگ اشاره نمود که با مراجعه به آنجا گردشگران می توانند با روشهای سنتی سفالگری آشنا شده و حتی خودشان لحظاتی را به سفالگری مشغول شوند.

شهر ژی آن

این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور چین بوده که خاستگاه تمدن چین بشمار می آید و در انتهای شرقی جاده ابریشم قرار گرفته است. در این شهر شما می توانید از آثار 13 خاندان سلطنتی و جنگجویان تراکوتا دیدن نمایید. بد نیست بدانید که شهر ژی آن محل تولد ارتش سرخ چین و پایتخت امپراطوری باستانی بشمار می آید.

در ادامه بخوانید22 جاذبه گردشگری چین | تصاویری که با دیدنشون به چین سفر میکنید!منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 996

به "معرفی تعدادی از جذاب ترین نقاط کمتر شناخته شده چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جذاب ترین نقاط کمتر شناخته شده چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید