معرفی هیات انتخاب فیلم های ایرانی در جشنواره فیلم رشد

به گزارش مجله 90 جعبه، اسامی هیات انتخاب آثار ایرانی چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد منتشر شد.

معرفی هیات انتخاب فیلم های ایرانی در جشنواره فیلم رشد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم رشد، دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی آموزشی تربیتی رشد، ضمن اعلام سرانجام بازبینی فیلم ها و جلسات جمع بندی در ستاد، اسامی هیات انتخاب آثار ایرانی این جشنواره را منتشر کرد.

در بین این اسامی نام هایی از جمع فیلمسازان، تهیه کنندگان و نیز کارشناسان آموزشی و اعضای هیات های علمی مراکز فیلمسازی آکادمیک کشور به چشم می خورد.

میترا دانشور عضو هیات علمی و مولف کتب درسی، بیتا منصوری تهیه کننده سینمای کودک و نوجوان، جواد حاتمی مستندساز، محقق و عضو هیات علمی دانشگاه، محمدعلی صفورا نویسنده و کارگردان پویانمایی و عضو هیات علمی دانشگاه، کاوه سجادی حسینی نویسنده و کارگردان سینما، منصور غلامی نویسنده و کارگردان و مسئول کمیته انتخاب فیلم های جشنواره رشد، بابک نکویی نویسنده و کارگردان پویانمایی، حسن نقاشی نویسنده و کارگردان و تهیه کننده سینمای مستند و روح الله مالمیر مدیر فراوری فیلم های علمی آموزشی و تربیتی در معاونت فناوری آموزشی 9 عضو هیات انتخاب چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد هستند که آثار ایرانی رسیده به دبیرخانه را انتخاب کردند.

این هیات، انتخاب های خود را از بین بیش از 1100 فیلم ایرانی کوتاه و بلند، داستانی و مستند، انیمیشن و آموزشی و همچنین فیلم های فراوری شده توسط دانش آموزان و معلمان فیلمساز انجام داده اند.

چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی آموزشی و تربیتی رشد از 24 آبان تا اول آذر در تهران بزرگ و کلیه شهرستان های استان تهران برگزار می گردد و پس از آن از 2 آذر تا 18 اردیبهشت 1398، تمامی استان های کشور به تدریج میزبان این جشنواره خواهند بود.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزارکننده این رویداد بین المللی به دبیری وحید گلستان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 363

به "معرفی هیات انتخاب فیلم های ایرانی در جشنواره فیلم رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هیات انتخاب فیلم های ایرانی در جشنواره فیلم رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید