مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

به گزارش مجله 90 جعبه، مسافرانی که در مسیر دوحه-کازابلانکا سفر می کنند در پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس تا حداکثر 60 کیلوگرم بار می توانند با خود حمل کنند. مجموع ابعاد بار مسافر نباید بیشتر از 300 سانتی متر باشد. میزان بار مجاز برای مسافران اکونومی 45 کیلوگرم است.

مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

میزان جریمه اضافه بار به مسیر پروازی و مبدا و مقصد سفر شما بستگی دارد. اگر بلیط هواپیمایی این ایرلاین را رزرو کرده اید و مبدا و مقصدتان مشخص شده است در صفحه اضافه بار قطر ایرویز می توانید هزینه دقیقه را محاسبه کنید. به طور مثال، در پرواز از قطر به کشورهای خاورمیانه مثل ایران، بابت هر کیلوگرم اضافه بار می بایست مبلغ 50 ریال قطر بپردازید. اگر به صورت اینترنتی اقدام به پرداخت جریمه کنید مشمول تخفیف نیز خواهید شد.

در کلیه پروازهایی که به/از این مقاصد صورت می گیرد وزن بار مجاز برای مسافران فرست کلاس و بیزنس کلاس 2 قطعه بار و چمدان به وزن هرکدام 32 کیلوگرم و ابعاد 158 سانتی متر است. در پرواز اکونومی وزن مجاز برای هریک از چمدان ها 23 کیلوگرم است.

در صورتی که وزن بارتان بیشتر از میزان بار مجاز هواپیمایی قطر باشد با پرداخت هزینه اضافه بار می توانید آن را همراه با خود ببرید. جریمه اضافه بار را هم به صورت اینترنتی و از طریق سایت قطر ایرویز، و هم از طریق دفاتر فروش بلیط و نمایندگی های قطرایرویز می توانید از قبل پرداخت کنید، البته در فرودگاه و هنگام چک-این نیز می توانید هزینه اضافه بارتان را پرداخت کنید.

منبع مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1740

به "مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید