مقیمی: 12 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان می گردد

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه 12 هزار دستگاه از محصولات این خودروساز در راستای تامین احتیاج واقعی مردم به خودرو و متعادل سازی قیمت ها در بازار طی روز های آینده اطلاع داد.

مقیمی: 12 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه طرح یاری مومنانه شرکت ایساکو گفت: با تدابیر جدید وزارت صمت و برطرف موانع موجود و با افزایش عرضه خودرو به بازار دیگر شاهد فعالیت های دلال گونه نخواهیم بود.

وی درباره دپوی خودرو های بدون پلاک گفت: هیچ خودرویی حق خارج شدن از نمایندگی و یا خودروساز بدون پلاک را ندارد. خودرو هایی که در نمایندگی تحویل مشتری می گردد قطعا دارای پلاک است.

مقیمی ضمن رد شائبه هر گونه احتکار و با اشاره به انتشار عکس های هوایی از پارکینگ های خودرو سازان در فضای مجازی اضافه نمود:برخی از خودرو ها دارای کسری تک قطعه هستند که با ترخیص کالا از گمرگ این خودرو ها تکمیل و به مشتریان تحویل داده خواهدشد.

مقیمی بااشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری از اولویت های ایران خودرو است، خاطر نشان ساخت: تکمیل و تحویل حتی یک خودرو به مشتری برای این خودرو ساز از اهمیت بالایی واقع شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو توضیح داد: این قول را به شهفرایندان عزیز مان می دهیم که با ساز و کار های انجام شده، فرایند فراوری و عرضه خودرو به بازار با سرعت در حال اجرا است که نتیجه ملموس آن درروز های آینده نمایان خواهد شد.

وی به مقایسه فراوری خودرو درایام کرونا در ایران خودرو و شرکت های خارجی پرداخت و گفت: آمار های فراوری خودروسازان خارجی نشان از کاهش شدید فراوری دارند در حالی که در ایران خودرو با همت کارکنان و با کوشش جهاد گونه شاهد افزایش فراوری بیش از 25 درصدی فراوری خودرو در اردبیهشت ماه نسبت به ماه مشابه سال گذشته بودیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، میزان فراوریاین خودرو ساز در اردیبهشت 98 را بالغ بر 34 هزار دستگاه مطرح نمود و اظهارداشت: این درحالی است که این میزان فراوری در اردیبهشت ماه سال جاری به بیش از 45 هزار دستگاه رسیده است.

مقیمی همکاری و حمایت سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در برطرف مسائل موجود را ستود و اضافه نمود:تامین منابع ارزی مورد احتیاج و همکاری در مورد ترخیص قطعات از گمرک در سایه تعامل و همکاری انجام شده است.

وی در خاتمه از اقدامات انجام شده توسط قوه قضائیه و نهاد ها و سازمان های مسئول جهت نظارت و کنترل بازار خودرو با هدف ثبات دراین بازار قدر دانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 920

به "مقیمی: 12 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقیمی: 12 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید