مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس به اتمام رسیده است

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیر روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: مهلت زمانی تخلیه خوابگاه های دانشجویی به اتمام رسیده و دانشجویانی که اقدام به تخلیه اتاق ها نکردند، وسایل آنان در انبار های دانشگاه نگهداری شدند.

مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس به اتمام رسیده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

رضا نکیسا، مدیر روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد جزئیات فعالیت خوابگاه های دانشجویی گفت: با توجه به اینکه بخش های آموزشی دانشگاه تعطیل شدند، به منظور حفظ سلامت دانشجویان، فقط دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که دارای پروژه های تحقیقاتی و سرانجام نامه و فعالیت های آزمایشگاهی هستند، در خوابگاه ها اسکان دارند.

نکیسا افزود: تعداد دانشجویان حاضر در خوابگاه ها اندک است و هر نفر در یک اتاق اسکان داده شده و تمامی پروتکل های بهداشتی نیز در این سرا ها رعایت می گردد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: مهلت زمانی تخلیه خوابگاه های دانشجویی به اتمام رسیده و دانشجویانی که اقدام به تخلیه اتاق ها نکردند، وسایل آنان در انبار های سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس نگهداری شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1040

به "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس به اتمام رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس به اتمام رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید