خبرنگاران سامانه های طبابت از راه دور و آموزش مجازی بهورزی در فسا راه اندازی شد

به گزارش مجله 90 جعبه، شیراز-خبرنگاران- به مناسبت هفته سلامت، سامانه طبابت از راه دور (تلی مدیسن) و همچنین آموزش مجازی بهورزی در شهرستان فسا راه اندازی شد.

خبرنگاران سامانه های طبابت از راه دور و آموزش مجازی بهورزی در فسا راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا با دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا، عصر چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: سومین روز از هفته سلامت به عنوان آموزش ، پژوهش، فناوری و فراوری ملی در مقابله با کرونا نامگذاری شده است و امروز نیز از 2 سامانه یاد شده رونمایی و بهره برداری از آنها شروع شد.

جلال کریمی اضافه نمود: با راه اندازی سامانه طبابت از راه دور (تلی مدیسن)، دسترسی عموم مردم به ویژه در نواحی روستایی و محروم به پزشک و مشاوره پزشکی بیشتر خواهد شد و همچنین در زمان و هزینه های رفت و آمد بیماران نیز صرفه جویی قابل توجهی می گردد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان نمود: مراقبت بیشتر از بیماران، کاهش مراجعه آنها به مراکز بهداشتی درمانی و در نتیجه کاهش ابتلا به بیماری های عفونی واگیر مانند کرونا ز دیگر مزایای راه اندازی سامانه طبابت از راه دور است.

کریمی، در خصوص سامانه آموزش مجازی بهورزی هم بیان داشت: این سامانه با همکاری واحد فناوری اطلاعات و آموزش بهورزی معاونت بهداشت این دانشگاه راه اندازی شده و این امر موجب تسهیل آموزش به بهورزان و کاهش مراجعه آنها از مناطق روستایی به شهر فسا برای شرکت در نشست ها می گردد.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

از اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و سال جاری شعار این هفته، حمایت همگانی از مدافعان سلامت اعلام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 869

به "خبرنگاران سامانه های طبابت از راه دور و آموزش مجازی بهورزی در فسا راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه های طبابت از راه دور و آموزش مجازی بهورزی در فسا راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید