مورد مشکوک مسمومیت دنباله دار در قم ، همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و بهداشتی به میدان آمدند

به گزارش مجله 90 جعبه، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با مشکوک خواندن مسمومیت سریالی دانش آموزان قم گفت که دیروز برای هفتمین بار دانش آموزان در قم مسموم شدند.

مورد مشکوک مسمومیت دنباله دار در قم ، همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و بهداشتی به میدان آمدند

به گزارش خبرنگاران احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه شنبه) درباره مسمومیت دانش آموزان مدارس قم گفت: مسمومیت دانش آموزان قم مشکوک است و همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و بهداشت و درمان و مجموعه کلانتری و آتش نشانی پیگیر هستند که مبدا این مساله را پیدا نمایند.

وی ادامه داد: با وجودی که چندین جلسه برگزار شده اما هنوز نتوانستند دلیلی را برای اطلاع رسانی اعلام نمایند و هنوز مبدا این موضوع معین نشده است.

این عضو هیات رییسه مجلس افزود: نظرت مختلفی بیان می گردد؛ وزیر آموزش و پرورش به بنده گفت که موضوع درباره استمشاق گاز آمونیاک و دیگری می گوید دلیل استنشاق دی اکسید کربن است که از سیستم های گرمایشی مدارس است اما هنوز دلیل قطعی به ما نگفته اند.

امیرآبادی درباره اینکه آیا دلیل این اتفاق مسائل امنیتی است، اظهار کرد: ما از وزرای بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و اطلاعات برای پاسخ به مجلس سوال کردیم اما درباره بحث های کلی، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و درمانی استان جلسات مستمر داشته و پیگیری می نمایند اما هنوز نتیجه قطعی بدست نیامده است.

وی گفت که این اتفاق مشکوک است؛ دیروز برای هفتمین بار دانش آموزان در قم مسموم شدند.

اعزام هیات ویژه ای به قم برای آنالیز مسمومیت سریالی دانش آموزان

نماینده مردم قم بعلاوه خواهان اعزام هیات ویژه ای به قم برای آنالیز و یافتن عدله مسمومیت سریالی دانش آموزان در قم شد. امیرآبادی فراهانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، اعلام کرد: مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر مدارس قم همچنان ادامه دارد. از وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کشور و اطلاعات می خواهم هیات ویژه ای جهت آنالیز و یافتن عدله بروز این حادثه تلخ به قم اعزام نمایند.

وی در ادامه خطاب به وزررای بهداشت و آموزش و پرورش، اعلام کرد: این موضوع شوخی بردار نیست. اقدام عاجل به عمل آورید. دو ماه است که بنده و آقای ذوالنور پیگیری این مسئله هستیم اما پاسخی داده نشده است از شما می خواهم هرچه سریع تر به این موضوع رسیدگی و خانواده های قمی را از نگرانی خارج کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2127

به "مورد مشکوک مسمومیت دنباله دار در قم ، همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و بهداشتی به میدان آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد مشکوک مسمومیت دنباله دار در قم ، همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و بهداشتی به میدان آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید