موضع گیری جبران باسیل در قبال سیاست های سعد الحریری

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، جبران باسیل رئیس جریان آزاد ملی لبنان جدیدترین مواضع خود در زمینه سیاست های سعد الحریری را اعلام و از این سیاست ها به شدت انتقاد کرد. وی در این خصوص گفت: آیا نخست وزیر مکلف حاضر است سیاست های خود را تغییر دهد؟

موضع گیری جبران باسیل در قبال سیاست های سعد الحریری

بر اساس این گزارش، رئیس جریان آزاد ملی لبنان اضافه نمود: سؤالی که ما در حال حاضر مطرح می کنیم، این است که آیا نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه حاضر است به سیاست های خود که موجب از دست رفتن منابع کشور می گردد، انتها دهد؟

پیشتر نیز دفتر رئیس جریان آزاد ملی لبنان با صدور بیانیه ای از اقدامات سعد الحریری نخست وزیر مکلف این کشور در زمینه تشکیل کابینه جدید به شدت انتقاد نموده بود.

این دفتر در این خصوص تأکید کرد: الحریری تمامی طرح ها و ابتکار عمل ها برای تشکیل دولت جدید لبنان را با شکست روبرو ساخته است. در این میان بعضی رسانه ها کوشش می نمایند تا بر این اقدامات سرپوش بگذارند.

دفتر رسانه ای باسیل در بیانیه خود همچنین آورده است: بعضی رسانه ها کوشش می نمایند تا به وسیله دروغ پراکنی بر شکست الحریری در تشکیل دولت جدید سرپوش بگذارند. ما هیچگاه سهمی را برای مشارکت در دولت جدید درخواست نکردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1487

به "موضع گیری جبران باسیل در قبال سیاست های سعد الحریری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری جبران باسیل در قبال سیاست های سعد الحریری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید