میاتوویچ: همه ما به بازی بیل بدگمان هستیم

به گزارش مجله 90 جعبه، ستاره سابق رئال مادرید می گوید که اُفت محسوس بازی بال ولزی این تیم بدگمان شده است.

میاتوویچ: همه ما به بازی بیل بدگمان هستیم

به گزارش خبرنگاران، در آستانه مصاف امشب (چهارشنبه) تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، پدراگ میاتوویچ، مهاجم سابق کهکشانی ها اعتراف کرد که از بازی گرت بیل، بال ولزی این تیم راضی نیست و اُفت طولانی مدت او سبب شده است که وی و بسیاری دیگر از مادرید ی ها اعتمادشان را به بازیکن سابق تاتنهام از دست بدهند.

میاتوویچ به رادیو کادناسر اسپانیا با اشاره با ال کلاسیکوی امشب گفت: این یک مصاف حذفی رفت و برگشتی است. امشب باید نتیجه خوبی کسب کنیم تا شانس صعود داشته باشیم، چون بارسلونا تیمی قدرتمند است.

میاتوویچ ادامه داد: برای بازی امشب لوکاس واسکز مطمئناً برای متوقف کردن جوردی آلبا بازی خواهد نمود. وینیسیوس هم در این مدت خوب بازی نموده است، اما بیل مسائل خودش را دارد. اگر بیل بازی کند این آخرین فرصتی است که خواهد داشت. همه ما نسبت به بازی او بدگمان شده ایم. وینیسوس باانگیزه تر است و در برنابئو بهتر بازی می نماید.

میاتوویچ درباره نیمکت نشین شدن مارسلو و ایسکو توسط سانتیاگو سولاری گفت: بازیکنانی که به عنوان ذخیره ایفای نقش می نمایند هم باارزش هستند. اینکه سرمربی آلمان عدالت داشته باشد بسیار مهم است و زیدان در این مورد با همه بازیکنان تعامل خوبی داشت.

مسی و احتمال عدم حضور او در بازی امشب موضوع دیگری بود که میاتوویچ به آن اشاره داشت و گفت: مسی بازیکنی کلیدی است که من او را خوب می شناسم. ممکن است بگویند که او در ترکیب اصلی خواهد بود و ممکن هم هست که روی نیمکت بماند. مسی با تجربه ای که من در او سراغ دارم، بعید است که حماقت کند و سلامتی اش را به خطر بیندازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 23

به "میاتوویچ: همه ما به بازی بیل بدگمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میاتوویچ: همه ما به بازی بیل بدگمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید