نارنجی پوشان دنبال دومین برد مقابل ورامین، سرنوشت نامعلوم پیغام!

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه از ساعت 16 با برگزاری پنج ملاقات پیگیری خواهد شد. در هفته نوزدهم مسابقات دو بازی حساس و مهم به میزبانی شهرهای ورامین و تهران برگزار خواهد شد. تیم های شهرداری ورامین و سایپا دو تیم اول و دوم جدول رده بندی فردا در حالی رو در روی هم قرار خواهند گرفت که تیم صدرنشین ورامین در هفته هجدهم مسابقات دومین شکست خود را مقابل تیم شهرداری گنبد متحمل شد. نارنجی پوشان سایپا نیز به سختی تیم شهروند اراک را شکست دادند و فردا برای کسب چهاردهمین برد خود در خانه ورامین کار سختی در پیش خواهند داشت.

نارنجی پوشان دنبال دومین برد مقابل ورامین، سرنوشت نامعلوم پیغام!

سایپا در دور رفت مسابقات پیروز شده بود نخستین شکست شهرداری ورامین را رقم بزند و حال شاگردان شهنازی در سایپا به دنبال دومین پیروزی خود مقابل تیم صدرنشین ورامین در فصل جاری هستند.

در دیگر بازی مهم هفته نیز تیم پیکان تهران در خانه میزبان تیم کاله مازندران است. تیم کاله هفته گذشته به دلیل لغو ملاقات با پیغام مشهد با نتیجه 3 بر صفر پیروز اعلام شد و با توجه به شکست تیم پیکان مقابل فولاد سیرجان به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

تیم پیغام مشهد به دلیل عدم پرداخت بدهی خود به بازیکنان و فدراسیون اجازه بازی ندارد و طبق اعلام رسمی فدراسیون از جدول مسابقات کنار گذاشته شده بود اما نتیجه ملاقات این تیم با کاله سه بر صفر به سود پیغام اعلام شد! اعلام نتیجه سه بر صفر به سود کاله باعث اعتراض بعضی مربیان لیگ شده است و باید دید فدراسیون و سازمان لیگ در ادامه رای به حذف کامل پیغام خواهند داد یا خیر؟

برنامه کامل ملاقاتهای هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال؛

* شهداب یزد - شهرداری ارومیه

* پیکان تهران - کاله مازندارن

* راه یاب ملل مریوان - فولاد سپاهان

* پیغام مشهد - شهرداری گنبد(لغو شد)

* شهروند اراک - خاتم اردکان

* شهرداری ورامین - سایپا تهران

تیم فولاد سیرجان نیز این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا سرانجام هفته هجدهم؛

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 696

به "نارنجی پوشان دنبال دومین برد مقابل ورامین، سرنوشت نامعلوم پیغام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارنجی پوشان دنبال دومین برد مقابل ورامین، سرنوشت نامعلوم پیغام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید